برگزاری ایونت تخصصی | Event Planning

برگزاری ایونت تخصصی و مدیریت رویداد، به کارگیری مدیریت پروژه در ایجاد و توسعه رویدادهای شخصی و شرکتی مانند نمایشگاه‌ها، کنفرانس‌ها، مراسم، مهمانی‌های رسمی، ورکشاپ‌ها، کنسرت‌ها و … است. مدیریت رویداد شامل مطالعه نام تجاری، شناسایی مخاطبان هدف آن، طراحی مفهوم رویداد و هماهنگی جنبه‌های فنی قبل از شروع رویداد است.

شرکت آگرین با سال‌ها تجربه در زمینه برگزاری رویداد های داخلی و بین‌المللی با بهره‌گیری از منابع انسانی خبره و خلاق و ابزار پیشرفته، همچنین با استفاده از علم سیستم مدیریت نسل چهارم آماده خدمت رسانی به مشتریان خود با هدف بهره وری حداکثری از رویداد موردنظر و تاثیرگذاری حداکثری بر روی اهداف برگزاری ایونت است.

برگزاری ایونت تخصصی

شرکت نگاه سبز آگرین با تجربه ای چندین ساله در زمینه نمایشگاهی و برگزاری رویدادهای داخلی و بین المللی، آماده ارائه مشاوره و خدمات جزئی و کلی در برگزاری ایونت و شرکت در نمایشگاه‌های مختلف داخلی و بین‌المللی به مشتریان خود می‌باشد. برگزاری رویداد و مدیریت رویداد کار آسانی نیست، از اینرو اعتماد به یک شرکت باتجربه و دارای تنوع خدمات، امری ضروری است که باید با دقت انتخاب نمود.

برخی از خدمات برگزاری رویداد شامل:

  • ۱- مشاوره و ارائه راهکار
  • 2- تحلیل و آنالیز رویداد
  • 3- ارائه برنامه و هدف گزاری
  • 4- مدیریت کامل رویداد
  • 5- شبکه سازی
  • ۶- تبلیغات و بازاریابی
  • 7- ارائه خدمات نرم افزاری
  • 8- تامین تجهیزات سخت افزاری
  • 9- نسل چهارم بازاریابی، فروش و تبلیغات

برگزاری ایونت

برگزاری رویدادها می‌تواند یک فرصت عالی برای تبلیغ و گسترش کسب و کار شما باشد. اما برگزاری یک رویداد تجاری موفق نیازمند برنامه‌ریزی دقیق و استراتژی‌هایی مناسب است.

رویدادهای تجاری می‌توانند به صورت متنوعی برگزار شوند، از جمله نمایشگاه‌ها، کنفرانس‌ها، سمینارها، کارگاه‌ها و تورهای تجاری. هر یک از این انواع رویدادها دارای ویژگی‌ها و هدف‌های خاص خود هستند.

برای مثال، عموماً شرکت در نمایشگاه ها به شما امکان می‌دهند تا محصولات و خدمات خود را به مخاطبان معرفی کنید. کنفرانس‌ها و سمینارها به شما امکان می‌دهند تا در مورد موضوعات مرتبط با کسب و کار خود تجربه کسب کنید و با افرادی که در همین حوزه فعالیت می‌کنند، ارتباط برقرار کنید. کارگاه‌ها به شما امکان می‌دهند تا مهارت‌های جدیدی را یاد بگیرید و تجربیات خود را با دیگران به اشتراک بگذارید. تورهای تجاری نیز این امکان را فراهم می‌کنند تا بصورت مستقیم با مشتریان و با همکاران و رقبا در محل‌های مختلف دیدار و تعامل داشته باشید.

ایونت بایکیت شونیز باغ کتاب تهران 1402

برگزاری ایونت های تخصصی با سیستم مدیریت نسل چهارم

طراحی ایونت ها و همچنین غرفه‌های میزبانی جهت شرکت در یک رویداد تجاری مانند نمایشگاه‌ها، در نسل چهارم با 5 هدف، طراحی و اجرا می‌شوند که عبارتند از:

  • آگاهی از برند
  • نمایش قدرت برند
  • لانچ محصول یا خدمت جدید
  • فروش محصولات و خدمات
  • صرفاً حضور

هر کدام از این اهداف سبک طراحی، پیش نیازها و مطالعات تخصصی در زمینه‌های مختلف روانشناسی، جامعه‌شناسی و تکتینک‌های بازاریابی نسل چهار متفاوت و متنوعی دارند که بسته به نوع هدف مورد بررسی و اجرا می‌گردند.

رویدادهای تخصصی که توسط شرکت آگرین برگزار می‌شوند، با استفاده از اصول و تکنیک‌های نورومارکتینگ طراحی و اجرا می‌شوند. این اصول شامل درک عمیق از رفتار ناخودآگاه انسان، استفاده از رنگ‌ها، بوها، صداها و ارائه تجربه‌های حسی متنوع می‌شود.

در این رویدادها، مخاطبان تحت تاثیر مستقیم این تکنیک ها قرار می‌گیرند و بدون آگاهی قابل توجه، تصمیم‌های مهم درباره محصولات و خدمات ارائه شده می‌گیرند.

برگزاری انواع رویدادها

خدمات برگزاری انواع ایونت های کوچک و بزرگ، سرتاسر کشور

رویداد / کنگره / جلسه / سمینار / ورکشاپ / نمایشگاه / کنفرانس

برگزاری نمایشگاه

برگزاری رویداد نمایشگاه های داخلی و خارجی با بهره گیری از گسترده‌ترین امکانات سخت‌افزاری و نیروی خلاق

برگزاری کنفرانس

برگزاری کنفرانس های سازمانی، آموزشی، تجاری و … با بالاترین کیفیت و هماهنگی در بهترین سالن‌ها

برگزاری انواع رویدادهای اختصاصی داخلی و بین‌المللی با بهترین ایده‌های جذاب و کاربردی

برگزاری ورکشاپ

برگزاری ورکشاپ تخصصی و عمومی با پیشرفته‌ترین تجهیزات و امکانات با هماهنگی کامل و سرویس‌های بینظیر

برگزاری سمینار

برگزاری انواع سمینارهای آموزشی، عمومی، تخصصی و سازمانی با بالاترین بهره‌وری و امکانات و هماهنگی

برگزاری کنگره

برگزاری کنگره های داخلی و بین‌المللی در بهترین سالن‌ها و امکانات سخت‌افزاری

برگزاری ایونت آگرین

درخواست مشاوره