اصول نورپردازی کافی شاپ

محیط کافی شاپ

کافی شاپ ها محیط صمیمی برای برگزاری جشن ها و دوره همی‌ها است. محیط کافی شاپ برای دوری از شلوغی شهر مناسب است. دکوراسیون داخلی و خارجی کافی شاپ از اهمیت زیادی برخوردار است و باید به صورت حرفه‌ای انجام شود. شرکت نگاه سبز اگرین افتخار این را دارد تا با رعایت اصول دقیق علمی و کاربردی دکوراسیون، به شما عزیزان، در طراحی دکوراسیون و اجرای کافی شاپ‌تان یاری رساند.

اهمیت دکوراسیون کافی شاپ

رعایت اصول طراحی دکوراسیون کافی شاپ بسیار مهم است و معمولاً مشتری‌هایی که یک کافی شاپ را به عنوان پاتوق انتخاب می کنند، به سبک دکوراسیون در کافی شاپ توجه می‌کنند. فرم چیدمان صندلی‌ها در کافی شاپ، نورپردازی کافی شاپ و انتخاب رنگ‌ها تاثیر غیر‌مستقیم بر ایجاد احساس مثبت در مشتری ها دارد. استفاده از دکور زیبا و خلاقانه در فضای بی‌روح، نقش بسزایی در جان‌بخشی به محیط و ایجاد احساس روانی مثبت در ذهن مشتری دارد.

اصول نورپردازی کافی شاپ

اصول نورپردازی کافی شاپ

نورپردازی کافی شاپ باید روشن، نیمه روشن و ملایم باشد. بگونه‌ای که فضای صمیمی و دوستانه‌ای را بوجود بیاورد. نورپردازی در رستوران‌ها و کافی شاپ‌ها از دو طریق انجام می‌شود :

  1. نورپردازی مصنوعی که خود به سه شاخه تقسیم می شود:

الف: نورپردازی محیطی: در این سبک نور بصورت یکدست در محیط پخش می‌شود و این نوع نورپردازی زیر بنای نورهای بعد است.

ب: نور پردازی با تاکید بر فضا یا یک شی خاص: در این روش نور بر آلمان های خاص در کافه ی شما تاکید می کند مثلاً یک نقاشی سنتی و یا اثر هنری لوکس

ج: نور پردازی تزئینی: این روش نورپردازی به نمایش جزئیات طراحی داخلی کافی شاپ می‌پردازد و انها را نمایان می‌کند.

  1. نورپردازی طبیعی: در این روش می‌توان نور طبیعی را با دکوراسیون داخلی کافی شاپ تلفیق کرد. این کار به طراحی دکوراسیون کافی شاپ های کوچک کمک می‌کند و چشم انداز محیط را دلباز و صمیمی می‌کند.

تهیه و تالیف: نگاه سبز آگرین