دکوراسیون کافی شاپ

اهمیت دکوراسیون کافی شاپ

این روزها یکی از بزرگترین سرگرمی جوانان رفتن به کافی شاپ‌ها است. اکثر جوانان به دنبال محیطی صمیمی برای دوره همی‌های دوستان هستند که کافی شاپ‌ها می توانند یکی از این مکا‌های صمیمی باشند. پس محیط کافی شاپ از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. برای داشتن یک کافی شاپ نمونه باید به طراحی دکوراسیون آن توجه کرد، زیرا بررسی نظر سنجی‌ها نشان داده است که در دائمی شدن مشتریان یک کافه، دکوراسیون تاثیر زیادی داشته است.

خلاقیت در دکوراسیون کافی شاپ ها

خلاقیت در دکوراسیون کافی شاپ ها به جذب مشتری کمک می کند. در محیط کافی شاپ استفاده از رنگ ها و نورپردازی اهمیت ویژه‌ای دارد بهترین رنگ‌ها برای دکوراسیون کافی شاپ رنگ قهوه ای، رگه های کرم و قهوه ای پر رنگ است. تیم طراحی شرکت نگاه سبز اگرین افتخار این را دارد تا با خلاقیت در زمینه دکوراسیون داخلی ، کافی شاپ شما را تبدیل به یک کافی شاپ نمونه کند.

دکوراسیون کافی شاپ

نکات مهم در دکوراسیون کافی شاپ

همان طور که گفته شد دکوراسیون کافی شاپ اهمیت زیادی دارد. اگه قصد راه اندازی کافی شاپ را دارید و یا قصد تغییر دکوراسیون رستوران خود را دارید بهتر است به نکات زیر توجه کنید:
۱٫ موقعیت مکانی: محل احداث کافی شاپ در جذب مشتری اهمیت زیادی دارد. سه مکان مناسب برای راه اندازی کافی شاپ، نبش خیابان، محل‌های دنج و مراکز خرید است.
۲٫ دکوراسیون کافی شاپ: در دکوراسیون داخلی استفاده از المان ها و دکورهای متناسب با سبک دکوراسیون مهم است.
۳٫ نورپردازی: نورپردازی مناسب برای یک رستوران نورپردازی است که اشتهای مشتری را زیاد کند و همچنین انرژی مثبت را به مشتری انتقال دهد.
۴٫ فضای خارجی: باید بگونه‌ای باشد که لوگو و اسم کافه کاملاً مشخص باشد.
تهیه و تالیف : نگاه سبز آگرین