دکوراسیون مدرن منزل

تاریخچه سبک مدرن

سبک دکوراسیون مدرن منزل در سال ۱۹۲۰ با صنعتی شدن جوامع و تغییرات اجتماعی ظهور پیدا کرد. مدرن به معنی روشنگری و گسترش فناوری است و از سه دوره اولیه، مدرن و آخرین تشکیل می‌شود. این سبک، معماری جهانی است و در سبک مدرن طرفداران از ملیت ها و فرهنگ‌های مختلف وجود دارند. مدرنیسم یکی از مهمترین سبک های طراحی در قرن بیستم می‌باشد. این سبک بعد از برگزاری نمایشگاه معماری مدرن در آمریکا در سال ۱۹۳۲ توسط فیلیپ جانسون، سبک بین المللی یا مدرن بین المللی نامیده شد.

ویژگی های سبک مدرنیزم

سبک دکوراسیون مدرن منزل ویژگی‌های خاص خود را دارد که به وسیله این ویژگی‌ها شناخته می‌شود. این ویژگی‌ها شامل: استفاده از مواد طبیعی در طرح، استفاده از رنگ‌های روشن و عدم وجود تاریکی، وجود تقارن بین اشیاء، وجود دکورهای به شکل مکعبی یا استوانه ای، داشتن سقف مسطح است.

دکوراسیون مدرن منزل

سبک دکوراسیون مدرن در ایران

یکی از جذابت های این سبک ایجاد احساس آرامش و راحتی برای افراد است. با توجه به تغییر سبک زندگی در ایران خیلی از افراد تمایل دارند برای دکوراسیون مدرن منزل خود از سبک دکوراسیون داخلی مدرن استفاده کنند که علاوه بر مدرن بودن، از المان‌های ایرانی در آن استفاده شده باشد. یکی از کاربردی‌ترین لوازم در سبک مدرن استفاده از مبلمان‌های راحتی است که در خانه‌های ایران هم استفاده می‌شود. استفاده از وسیله دکوراتیو یکی از ابزارهایی است که یک خانه را به خانه مدرن ایرانی تبدیل می‌کند. ایرانی‌ها برای این بخش علاقه ای زیادی به استفاده از صنایع دستی دارند. فرش یکی از وسیله‌های مهم و نشانه‌ای از ایرانی بودن است. با توجه به اینکه در سبک مدرن بیشتر از کف پوش استفاده می‌شود، اما با ترفندهای هوشمندانه، فرش‌های به کار گرفته شده در خانه‌ها باعث می‌شود خانه ما به عنوان یک خانه مدرن ایرانی شناخته شود.
تیم طراحی دکوراسیون داخلی شرکت نگاه سبز آگرین افتخار این را دارد که تمام نیاز شما عزیزان را برای داشتن فضایی به سبک مدرن دکوراسیون ایرانی فراهم کند.
تهیه و تالیف : نگاه سبز آگرین