غرفه سازی ارزان

بین انواع روش‌های غرفه سازی نمایشگاه، غرفه سازی ارزان یک راه میانبر برای داشتن غرفه‌ای زیبا و ارزان به طور همزمان می‌باشد. امروزه شرکت در نمایشگاه‌ های بین المللی و داخلی به عنوان بزرگترین بستر تبلیغاتی جهت گسترش دامنه‌ی کسب و کار بشمار می‌رود. به همین دلیل رقابت برای داشتن غرفه‌ نمایشگاهی جذاب باعث ایجاد هزینه ‌های بالا برای شرکت در یک نمایشگاه می‌شود. شرکت نگاه سبز آگرین مفتخر است با استفاده از دانش غرفه سازی اقدام به غرفه سازی ارزان برای کسب و کارهایی نماید که بدنبال بازدهی بالا و هزینه کم هستند. غرفه های اجاره ای نیز یک راه کار برای این موضوع می‌باشد. با اجاره غرفه و تحویل آن به شرکت غرفه ساز پس از اتمام نمایشگاه، می توان هزینه‌ها را به حداقل رساند. برای داشتن غرفه اجاره ای باید از غرفه های مدولار استفاده نمود.

غرفه سازی ارزان مقوله ای است که باعث رقابت شرکت های غرفه ساز و برگزار کننده نمایشگاه می‌شود. از اینرو شرکت‌هایی که در زمینه خدمات غرفه‌ های ارزان و اجاره ای در کنار غرفه های سنتی ارائه می‌دهند بسیار موفق‌تر هستند. هزینه‌های شرکت در نمایشگاه مشتریان را بر آن داشته تا به سمت غرفه سازی ارزان و غرفه های اجاره‌ ای بروند.

شرکت نگاه سبز آگرین با هدف جلب رضایت مشتریان خود و با ابتکار و دانش پیشرفته در زمینه غرفه سازی این امکان را مهیا ساخته تا شما را برای شرکت در نمایشگاه به تمام اهدافتان با حداقل هزینه‌ی ممکنه برساند. آگرین در همین راستا و در جهت غرفه سازی ارزان برای مشتریان خود تمام امکانات یک غرفه‌ی کامل را در نظر می‌گیرد و از بین انواع سازه های نمایشگاهی غرفه های Display و Rapid را به مشتریان خود پیشنهاد می‌دهد. در این مدل از غرفه ها از مواد مختلفی استفاده می‌شود که مزیت‌های بسیاری نسبت به غرفه های خودساز سنتی دارند.