<h1غرفه پیش ساخته

اگر بدنبال یک راه‌حل مناسب برای ساخت غرفه نمایشگاهی با کمترین دردسر هستید، غرفه پیش ساخته می‌تواند اولین پیشنهاد برای شما باشد. بلوک‌های ساختاری غرفه پیش ساخته دارای انعطاف بالا بوده و می‌تواند در طرح‌ها و اندازه‌های مختلف پیکربندی شود. غرفه پیش ساخته اغلب برای فضاهای کوچک نمایشگاهی و با هزینه‌های حداقلی، بسیار مناسب است. غرفه پیش ساخته در مقایسه با غرفه های خودساز مزیت‌های بسیاری دارد برای مثال می‌توان به انعطاف‌پذیری بالای آن و سهولت در حمل و نقل آن، سرعت بالای نصب، قابلیت نصب پوسترهای گرافیکی بجای رنگ بر روی آن و قابلیت چندین بار استفاده از یک غرفه اشاره کرد.

استفاده از غرفه پیش ساخته در نمایشگاه، باعث کاهش زمان ساخت و ساز و صرفه جویی در زمان می شود. به این ترتیب با انتخاب غرفه پیش ساخته بین سازه های نمایشگاهی می‌توانید قبل از شروع زمان نمایشگاه با آسودگی خاطر منتظر افتتاح نمایشگاه خود باشید. می‌توانید از میان طرح‌ها و نمونه‌های قبلی طرح غرفه خود را انتخاب و یا در کمترین زمان ممکن صاحب طرح و غرفه‌ی جدید انحصاری خود باشید. تجربه نشان داده‌است که غرفه سازی نمایشگاه در سطح‌های کوچک و بزرگ دستاوردهای ملموس‌تری نسبت به غرفه‌های ساخته شده با اسپیس فریم دارد. بازدیدکنندگان هنگام گشت و بازدید از نمایشگاه در ابتدا جذب غرفه‌هایی می شوند که دارای طرح‌های جذاب بوده و اولویت خود را برای آن‌ها قرار می‌دهند. بنابراین استفاده از غرفه پیش ساخته هرچند کوچک و کم هزینه، تاثیر بسزایی در بازاریابی نمایشگاه دارد.

شرکت نگاه سبز آگرین به عنوان مبتکر ساخت غرفه پیش ساخته با مواد مختلف در ایران، این فرصت را در اختیار کسب و کارهایی قرار داده که تا به امروز نمی‌توانستند بدلیل هزینه‌ی بالای غرفه سازی خودساز در نمایشگاه ها و رویدادهای مهم شرکت کنند. از اینرو با استفاده از غرفه پیش ساخته یا اجاره‌ی آن با حداقل هزینه ممکن، غرفه‌ای در حد غرفه‌ی خودساز با تمام امکانات در اختیار مشتریان خود قرار دهد.

غرفه پیش ساخته - غرفه نمایشگاهی