اصول طراحی کافی شاپ

موقعیت مکانی کافی شاپ

برای راه اندازی یک کافه موقعیت مکانی مهم است. اگر قصد راه اندازی کافی شاپ را دارید، بهتر است محلی را انتخاب کنید که رفت و آمد در آن زیاد است. افراد کمی وجود دارند که مسیر طولانی را برای ساعت‌ها نشستن در محیط کافی شاپ طی کنند. بنابراین کافه‌ها مانند رستوران‌ها نیستد. امروزه کافه‌ها فقط مکانی برای نوشیدن قهوه نیستند و اکثر کافه ها امکانات زیادی در اختیار مشتریان قرار می‌دهند. از اینرو تنوع مشتری با سلایق و علایق متفاوت بسیار زیاد است. به همین دلیل نیاز است با اصول طراحی کافی شاپ آشنا باشید.

اصول طراحی کافی شاپ

برای طراحی و دکوراسیون کافی شاپ رعایت اصول اساسی دکوراسیون مهم است. در این مقاله قصد داریم به چند نکته اصولی دکوراسیون بپردازیم:

چیدمان

چیدمان میزها و صندلی‌ها باید بگونه‌ای باشد که مشتریان به راحتی امکان حرکت بدون مانع را داشته باشند.

نورپردازی

رعایت اصول نورپردازی کافی شاپ ها از اهمیت زیادی برخوردار است. نور پردازی اصولی و جذاب به جذب مشتری کافی شاپ کمک زیادی می کند.

دکور

در طراحی و دکوراسیون استفاده از آلمان‌های متناسب با سبک طراحی، از اهمیت زیادی برخوردار است. برای دکوراسیون کافی شاپ های ساده بهتر است از دکورهای ساده و متریال مناسب استفاده شود.

رنگ ها

استفاده از رنگ‌های مناسب کافی شاپ که با توجه به علم روانشناسی تعیین شده و دارای پتانسیل تثبیت و یا تغییر احساسات را برای مشتری داشته باشد، از اصول مهم در کافی شاپ هاست.

اصول طراحی کافی شاپ

استفاده ازمنابع طبیعی در طراحی کافی شاپ

پیشنهاد ما برای کافی شاپ هایی که در منطقه شهری قرار گرفته است و دسترسی به منابع طبیعی ندارند، بکارگیری بخش کوچکی از کافی شاپ برای تزئین با گل و گیاه طبیعی است. وجود این فضا علاوه بر ایجاد احساس خوشایند و مطبوع باعث تهویه و تصفیه هوای محیط می‌گردد. نکاتی که در بالا گفته شد در خصوص اصول طراحی کافی شاپ و اهمیت به طراحی و اجرای دکوراسیون کافی شاپ تنها خلاصه ای از اقدامات ضروری برای بهره برداری از کافی شاپ تازه تاسیس می‌باشد.
شرکت نگاه سبز آگرین به همراه تیم بزرگ طراحی و دکوراسیون داخلی خود آماده خدمت رسانی به شما مشتریان عزیز در زمینه طراحی و اجرای شیک‌ترین و کاربردی‌ترین دکوراسیون می‌باشد.
تهیه و تالیف: نگاه سبز آگرین