اهمیت غرفه سازی

امروزه از غرفه های نمایشگاهی به عنوان منبع برای کسب درآمد استفاده می شود. غرفه های نمایشگاهی یک از روش های جدید برای بازاریابی است و برای صاحبین مشاغل از اهمیت زیادی برخوردار است. بنابراین باید به طراحی و ساخت غرفه های نمایشگاهی متناسب با نوع فعالیت و هدف از شرکت در نمایشگاه توجه زیاد کرد.

ایده های طراحی غرفه

یکی از مهم ترین اصول غرفه سازی ایده های خلاقانه در طراحی غرفه ها است. خلاقیت باعث می شود یک سازه همیشه در ذهن مشتری ماندگار شود و بیشتر به چشم بیاید. خلاقیت در طراحی  باید به بگونه ای باشد که غرفه شما را از دیگر غرفه ها متمایز کند. خلاقیت می تواند در بکارگیری سازه ها، استفاده از مواد و سبک نورپردازی باشد.

از ویژگی های موردنیاز در طراحی یک غرفه خلاقانه استفاده از روانشناسی رنگ ها و متریال ساخت غرفه متناسب با نوع نمایشگاه در حال برگزاری است. استفاده از غرفه آرایی متناسب با دیوارها و کف غرفه می تواند در جلوه غرفه بسیار تاثیر گذار باشد. مانند استفاده از شیشه های سکوریت در ساخت قسمت VIP غرفه بجای دیوارهای بسته و آراستن غرفه با شاخه های بامبو و گیاهان زیبا در کنار نورپردازی اصولی و بسیاری موارد دیگر که بسته به خلاقیت طراح غرفه می تواند بکار گرفته شود.

ایده های طراحی غرفه

ایده های طراحی غرفه سازی ارزان

شرکت نگاه سبز اگرین برای هر بودجه و سلیقه ای غرفه ای در نظر گرفته است. برای غرفه دارانی که هزینه کمتری برای غرفه سازی مد نظر گرفته اند. انواع غرفه های خودساز، غرفه های رپید سیستم و غرفه ها Display  را پیشنهاد می کند که در این مقاله به اختصار درباره انواع آنها توضیح می دهیم:

  1. غرفه های خودساز: مرسوم ترین غرفه های نمایشگاهی که علاوه بر زیبایی دارای استحکام بالا و طراحی بینهایتی در استفاده از فضای داخل غرفه با هر رنگ و سلیقه ای می باشد.
  2. غرفه های رپید سیستم: این غرفه ها از چهار چوب های سوراخکاری شده از جنس آلومینیوم آنادایز تشکیل شده است. این غرفه ها طراحی خاص و زیبایی دارد و متناسب با همه سلیقه ها است. از ویژگی های این غرفه سرعت نصب بالا، مقام بودن و قیمت مناسب است.
  3. غرفه ها Display : شرکت نگاه سبز آگرین به عنوان مبتکر غرفه های Display در ایران اولین شرکت غرفه سازی است که از این متد در غرفه سازی استفاده کرده است و از مزیت ها این طراحی این نوع غرفه، سرعت در ساخت،کیفیت بالا، هزینه پایین و زیبایی غرفه است و اغلب برای غرفه های زیر ۱۰۰ متر استفاده می شود.

تهیه و تالیف: نگاه سبز آگرین