ساخت غرفه نمایشگاهی

غرفه چیست؟

غرفه های نمایشگاهی سازه‌های موقتی هستند که غرفه‌داران برای ارائه و نمایش محصولات و خدمات در زمان برگزاری یک رویداد نمایشگاهی به مشتریان و سرمایه‌گذاران از آن استفاده می‌کنند. غرفه نمایشگاهی در سراسر دنیا شناخته شده است. برخی از نمایشگاه‌ها به صورت بین المللی برگزار می‌شوند. در نتیجه داشتن غرفه، موقعیت مناسبی برای نمایش و ارائه دست‌آوردها، محصولات و خدمات به کشورهای دیگر است. انواع غرفه متنوع و درای ویژگی‌های متنوع هستند، اما اغلب غرفه‌ها ساختار فلزی دارند. توصیه می‌شود، غرفه‌داران به عنوان فضای تبلیغاتی از غرفه در یک رویداد یا برگزاری ایونت استفاده کنند.

اصول غرفه‌سازی نمایشگاهی

همان‌طور که گفته شد، داشتن غرفه در نمایشگاه یا رویداد سالانه، ابزاری مهم برای فروش بهتر در بازار رقابتی است. داشتن غرفه جذاب، که تمامی اصول به صورت حرفه‌ای در آن رعایت شده باشد، به فروش بهتر ما کمک زیادی می‌کند. شرکت نگاه سبز آگرین با تیم حرفه‌ای خود، آماده همکاری با شما عزیزان در خصوص طراحی و اجرای غرفه نمایشگاهی است.

ساخت غرفه نمایشگاهی

در این مقاله قصد داریم به چند اصل مهم در خصوص غرفه‌سازی نمایشگاه بپردازیم:
۱٫ خلاقیت: خلاقیت در طراحی و ساخت هر سازه‌ای باعث می شود آن سازه در ذهن مخاطب ماندگار شود و نقش موثری در ایجاد جلوه‌های بصری دارد. این خلاقیت می‌تواند در بخش‌های مختلف طراحی، قابل اجرا باشد. مثلاً در نورپردازی، ساختارهای عجیب و انتخاب مواد.
۲٫ رعایت نظم: برای ساخت یک غرفه لازم و ضروری است. منظور از نظم در ساخت غرفه، یکپارچگی در رنگ‌ها و سبک است. یکی از وظایف غرفه‌سازان تحویل غرفه منظم و نظافت شده به غرفه‌داران است.
۳٫ طراحی مرتبط: برای طراحی غرفه‌های نمایشگاهی ، بهتر است یک المان از محصولی که در غرفه به نمایش گذاشته شده بکار رفته باشد و بهتر است محصول نمایش داده شده در غرفه با طرح غرفه بی‌ارتباط نباشد.
شرکت نگاه سبز آگرین با بیش از یک دهه فعالیت در زمینه غرفه‌سازی نمایشگاهی و کسب افتخارات فراوان، آماده خدمت به شما غرفه‌داران عزیز است.
تهیه و تالیف: نگاه سبز آگرین