محیط کافی شاپ

امروزه یکی از بزرگترین سرگرمی جوانان رفتن به کافی شاپ ها است. محیط کافی شاپ ها برای قرارهای دو نفره و همچنین دور همی‌های دوستان مناسب است. علاوه بر این کافی شاپ ها محیط مناسبی برای برگزاری جشن های تولد است. معمولاً افراد در گروه های سنی مختلف کافی شاپ ها را مکان امن و آرام برای قرار‌های دوستان و خانوادگی می‌دانند. به همین منظور اکثر افراد، یک کافی شاپ خاص را انتخاب می‌کنند و قرار‌های دوستانه و جشن های خود را در همان کافی شاپ برگزار می‌کنند. اما برای انتخاب کافی شاپ مناسب، یکی از مهمترین اصول، دکوراسیون کافی شاپ است.

اصول دکوراسیون کافی شاپ

اهمیت به طراحی دکوراسیون داخلی و خارجی در کافی شاپ ها از اصول مهم است. دکوراسیون خارجی محیط کافی شاپ باید به گونه ای باشد که نشان دهند سبک دکوراسیون داخلی رستوران باشد. همچنین نمای رستوران باید به صورت واضح مشخص باشد. اما دکوراسیون داخلی در رستوران ها از اهمیت زیادی برخوردار است. خلاقیت در دکوراسیون کافی شاپ امر مهمی است که شرکت نگاه سبز اگرین به همراه تیم خلاق و حرفه ای طراحی دکوراسیون داخلی و خارجی آماده ی خدمت رسانی به شما عزیزان در این امر مهم و حرفه ای است. همان طور که گفته شد مشتریان کافی شاپ ها به دنبال محیط امن آرام برای دوره همی ها هستند بنابراین دکوراسیون کافی شاپ ها باید بگونه ای باشد که مناسب همه سلیقه ها باشد. استفاده از تکنیک های نور پردازی در کافی شاپ باعث می شود انرژی مثبت در محیط جریان داشته باشد.

محیط کافی شاپ

اصول نور پردازی در کافی شاپ

نور پردازی در دکوراسیون امری تاثیرگذار است که تحلیل روانشناسی دارد. نور پردازی در محیط کافی شاپ به چهار صورت نورپردازی کلی، نورپردازی کاربردی، نورپردازی دکوراتیو و نورپردازی تاکیدی انجام می شود. شرکت نگاه سبز اگرین همواره آماده خدمت رسانی به شما عزیزان است. کسب رضایت مشتری بزرگترین هدف این شرکت است.
تهیه و تالیف: نگاه سبز آگرین