غرفه های رپید سیستم

معرفی و نمونه کارهای اجرا شده غرفه های رپید سیستم

فقدان سیستمی بومی و کامل که دربر گیرنده سلایق و نیاز های مشارکت کنندگان داخلی و بین المللی باشد را در صنعت نمایشگاهی احساس نموده ایم و با مطالعه، تحقیق و رصد صنعت غرفه سازی نمایشگاه بین المللی در سال ۹۶، قسمتی از توان و هدف خود را جهت طراحی و تولید سیستمی کامل و به روز متمرکز نموده ایم، که نتیجه تلاش شبانه روزی این مجموعه در محصولی ویژه با نام تجاری رپید سیستم در سال ۹۷ متبلور شده است .

رپید سیستم متشکل از چهار چوب هایی سوراخکاری شده از جنس آلومینیوم آنادایز ، با شیارهای ویژه وطراحی مقاطع انحصاری و خاص است که با اتصالات مخصوص به یکدیگر متصل میشوند و با پانل های نازک کامپوزیت،MDF، PVC، ،پارچه های چاپ شده مخصوص و… به صورت کامل پوشیده میشوند.

با توجه به تحقیقات ما تکنیک استفاده از چهار چوب های سوراخ کاری شده جهت ساخت غرفه های نمایشگاهی ، کامل ترین و به روز ترین تکنیک ساخت غرفه است که تنها سه شرکت در دنیا موفق به تولید این سیستم شده اند و رپید سیستم به عنوان چهارمین تولید کننده با اصلاح، بروزرسانی و بومی سازی این محصول با مقاطع اختصاصی خود موفق به تولید نسل جدیدی از سازه های نمایشگاهی شده است .

[product_category per_page=”100″ columns=”4″ orderby=”date” order=”DESC” category=”%d8%b1%d9%be%db%8c%d8%af-%d8%b3%db%8c%d8%b3%d8%aa%d9%85″]