غرفه سازی نمایشگاه

غرفه نمایشگاهی به فضایی از نمایشگاه گفته می­‌شود که شرکت ‌های مختلف تجاری و بازرگانی در فضایی به نام غرفه از آن برای تبلیغات و فروش محصولات خود به بازدیدکنندگان نمایشگاه بهره می­‌برند.
امروزه با پیشرفت جوامع، شناخته شدن برندهای گوناگون جزء مهم ترین دغدغه‌­های هر سرمایه گذاری می­‌باشد و این شناخت با انجام تبلیغات می‌تواند سرعت بیشتری به خود بگیرد. یکی از بهترین و به صرفه­‌ترین راه­‌ها برای تبلیغ و معرفی برندهای تجاری به مخاطب خاص این برندها، حضور در نمایشگاه­ های عمومی و تخصصی مختلف است. در این صورت مخاطب این برند می­‌تواند به صورت مستقیم با محصول مورد نظر آشنا شده و ارتباطی مستقیم با ارائه دهنده  آن داشته باشد.

خدمات غرفه سازی نمایشگاه آگرین

شرکت نگاه سبز آگرین با بیش از ۱۴ سال سابقه در حوزه غرفه سازی نمایشگاه و طراحی غرفه های نمایشگاهی و دارنده گرید غرفه سازی B به عنوان مرکز طراحی، ساخت و اجرای خاص‌ترین غرفه های نمایشگاهی و سازه­ های نمایشگاهی در تهران و سایر شهرستان­‌های ایران شناخته شده­‌است. در این زمینه می­ توان به حضور آگرین در نمایشگاه­ بین المللی تبریز، نمایشگاه­های بین المللی شیراز، نمایشگاه بین المللی اصفهان، نمایشگاه بین المللی کتاب و نمایشگاه بین المللی الکامپ اشاره کرد.
نگاه سبز آگرین عضو رسمی کمیته حقوقی انجمن صنفی کارفرمایی غرفه سازان تهران بوده و  دارای مجوز ساخت ۱۲۰۰ متر مربع غرفه در هر نمایشگاه از شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی جمهوری اسلامی ایران می‌­باشد.
این شرکت با شعار خلق تجربه لذت بخش برای مشارکت کنندگان از شرکت در نمایشگاه، می‌­کوشد تا با صرف کمترین هزینه ممکن از نظر زمانی، اقتصادی و نیروی انسانی، محصولی با بالاترین کیفیت و دارای ظاهری زیبا و متناسب با سلیقه کارفرما را با به‌روزترین تکنیک­‌ها و فناوری­‌های خلاق طراحی کرده و به مرحله اجرا برساند.
شرکت نگاه سبز آگرین افتخار دارد تا با بهره‌گیری از مدرن‌ترین و کامل‌ترین ابزار نرم‌افزاری و سخت‌افزاری از مرحله دریافت سفارش و طراحی سه‌ بعدی تا اجرا و تخریب غرفه، جزء برترین‌­های پیشرو در این صنعت باشد و رضایت مشتریان خود را به بهترین نحو ممکن جلب نماید.

انواع خدمات غرفه سازی نمایشگاه

شرکت نگاه سبز آگرین خدمات متفاوتی در راستای پاسخگویی به تنوع درخواست مشتریان و جلب رضایت آن‌­ها ارائه داده تا در هر کدام بتواند محصولی همسوتر با زاویه دید مشتری ارائه دهد.

غرفه ­‌پیش ­ساخته در غرفه سازی نمایشگاه

امروزه باتوجه به رشد صنعت غرفه سازی نمایشگاه، تنوع قطعات تولیدی و امکان اجرای طرح‌های مختلف، در بیشتر نمایشگاه ها از مصالح غرفه سازی پیش ­ساخته استفاده می‌شود. در این روش از قطعات پیش‌ساخته آلومینیومی یا فولادی و پانل‌های متفاوت، با طرح‌های ویژه برای ساخت غرفه استفاده می‌شود.
غرفه­ سازی نمایشگاه با سیستم پیش‌­ ساخته یا غرفه سازی مدولار فضایی است که بصورت یونیفورم (هم شکل) برای استقرار بازدید کنندگان نمایشگاه ساخته می‌­شود. در این نوع غرفه سازی افزودن انواع گرافیک، تجهیزات و مبلمان به سازه نمایشگاهی و فضای غرفه نمایشگاهی، بر اساس نیاز مشتری قابل اجرا و مقرون به صرفه است.
شرکت نگاه سبز آگرین این فرصت را به مشتریان خود می‌­دهد تا با استفاده از سیستم­‌های پیش ساخته از به­‌روزترین امکانات اجرایی آماده­ ارائه­ خدمات سریع، نصب و راه‌­اندازی کارآمد غرفه نمایشگاهی در محل بهره­‌مند شوند. از ویژگی­‌های سازه های نمایشگاهی پیش ساخته می­‌توان به کاهش هزینه‌­های خدمات نمایشگاهی، صرفه­‌جویی در ساخت و نمایش غرفه، علارغم استفاده از تجهیزات نمایشگاهی مناسب اشاره کرد.

غرفه های خود ساز در غرفه سازی نمایشگاه

تمامی مراحل ساخت غرفه های خودساز در کارگاه اختصاصی شرکت نگاه سبز آگرین توسط مجر‌‌‌‌‌‌‌ب­‌ترین و کارآزموده‌­ترین نیرو ها انجام می­شود و در محل نمایشگاه قطعات ساخته ­شده به هم مونتاژ می­‌شوند و محدودیتی در متراژ غرفه و امکانات داخل غرفه وجود ندارد.

غرفه های DISPLAY در غرفه سازی نمایشگاه

شرکت نگاه سبز آگرین به منظور کسب رضایت مشتریان مبتکر نسل جدید غرفه های Display می‌باشد که در ایران به عنوان اولین و بزرگ‌ترین شرکتی است که از این متد در غرفه‌های نمایشگاهی بهره می‌­برد. آگرین نسل جدیدی از غرفه‌ های نمایشگاهی را با فنون معماری، طراحی و مدیریت منابع با استفاده از مواد خاص و فوق فشرده به بازار ارائه نموده‌است تا مشتریان بتوانند با در نظر گرفتن نیازهای خود با کمترین هزینه و بالاترین کیفیت ساخت و فقط با مدیریت منابع آنچه از یک غرفه در نمایشگاه انتظار دارند را در اختیار داشته باشند. از اینرو سرعت در ساخت، کیفیت بالا، هزینه پایین و زیبایی غرفه از بارزترین ویژگی­‌های این نسل از غرفه­‌ها می­‌باشد که باعث رضایتمندی مشتریان این شرکت شده­‌است.

غرفه سازی ارزان در غرفه سازی نمایشگاه

آن‌چه در قیمت غرفه سازی نمایشگاه تاثیرگذار است، نحوه طراحی غرفه های نمایشگاهی و در کنار آن نحوه اجرای غرفه های نمایشگاهی می‌باشد. از این رو آگرین در تمامی مراحل طراحی غرفه‌ های نمایشگاهی می‌کوشد تا مناسب‌ترین قیمت را متناسب با اهداف شما ارائه دهد.
غرفه سازی ارزان یک روش تخصصی جهت حفظ شخصیت و ظاهر در کنار هزینه کم در غرفه سازی نمایشگاهی محسوب می­‌شود که هر غرفه­‌داری باید به آن توجه داشته‌باشد. در این روش از مصالح استاندار در ساخت غرفه های نمایشگاهی شامل نئوپان و مشتقات آن استفاده می­‌شود و خروجی یک سازه نمایشگاهی زیبا و متناسب خواهد بود. غرفه سازی ارزان بعنوان راهکاری مناسب برای تمامی شرکت کنندگان در نمایشگاه‌­های کشور پیشنهاد داده­ می‌شود.

اهمیت غرفه سازی نمایشگاه

غرفه داشتن در معنا و مفهوم امروزی قدری پیچیده تر از زمان­‌های قدیم می‌­باشد و دانش خاص طراحی و غرفه آرایی خود را می‌­طلبد. ارائه و نمایش محصولات به صورت مستقیم در مقابل دیدگان مصرف کنندگان برای تمامی شرکت­‌ها و عرضه کنندگان خدمات و محصولات دارای اهمیت بالا می­‌باشد. یکی از راه­‌های تاثیرگذار در افزایش آمار فروش و تبلیغات قدرتمند، حضور در نمایشگاه‌­های تخصصی می‌­باشد. از این رو نوع طراحی غرفه و غرفه­ سازی نمایشگاهی به امری ضروری تبدیل شده‌است، آگرین با تیم تخصصی خود در کنار شرکت کنندگان در نمایشگاه­‌های بین المللی و داخلی قرار گرفته‌است تا بتوانند بهترین وجه خود را به بازدیدکنندگان نشان دهند.

خصوصیات غرفه نمایشگاهی متناسب

سازه های نمایشگاهی و طرح غرفه نمایشگاهی شما می‌بایست متناسب با هویت برند و اهداف برند شما از شرکت در نمایشگاه باشد، آگرین تمامی مراحل طراحی غرفه های نمایشگاهی را بر این اساس انجام می‌دهد.
شرکت نگاه سبز آگرین با در نظر گرفتن پارامترهای جذابیت، هماهنگی غرفه با نوع کالاهای نمایشی، وضعیت مکانی مناسب غرفه، قابل درک بودن پیام طرح برای بیننده و طراحی مناسب با کالاهای قابل ارائه سعی در ارائه بهترین طرح های غرفه های نمایشگاهی منحصر به هر شرکت کننده را دارد.

معیارهای قابل توجه در غرفه سازی نمایشگاه

همان‌طور که می‌دانیم یکی از مهم‌ترین علل کسب نتیجه مطلوب از حضور درنمایشگاه‌ها، غرفه‌ آرایی نمایشگاهی به شیوه مطلوب و زیبا می‌باشد. از همین رو آگرین بر طراحی غرفه های نمایشگاهی متناسب با خواست و هدف مشتری تمرکز دارد.

اهمیت انتخاب غرفه ساز برتر

شرکت نگاه سبز آگرین برای هرچه بهتر انجام شدن فرآیند غرفه سازی نمایشگاه، براساس تجربه ۱۴ ساله خود به این نتیجه دست‌یافته است که بهترین راه برای طراحی غرفه های نمایشگاهی و اجرای غرفه سازی نمایشگاه، حضور موثر و همه‌جانبه مشتری در کل فرآیند غرفه سازی نمایشگاه است. به همین منظور آگرین غرفه سازی نمایشگاه را با فرآیند طراحی و فرآیند طراحی را با دریافت کامل نیازها و خواسته‌های مشتری انجام می‌دهد. آگرین با بیش از ۱۴ سال تجربه و حضور در صنعت غرفه سازی نمایشگاه توانسته با در نظر گرفتن تمامی نیازهای مشتری، تمامی خواسته‌ها و اهداف ایشان را برآورده نماید. ما به شما اطمینان می‌دهیم که در کل فرآیند غرفه سازی نمایشگاه از طراحی و ساخت تا اجرا به صورت کامل در کنارتان خواهیم بود.
تهیه و تدوین : نگاه سبز آگرین

نمونه هایی از غرفه­ سازی نمایشگاه

غرفه سازی نمایشگاه بین المللی شیرینی و شکلات تهران برای شونیز

غرفه شرکت شونیز نمایشگاه شیرینی و شکلات 96 shoniz confectionery

غرفه سازی نمایشگاه بورس بانک بیمه برای بانک ملی

غرفه سازی نمایشگاه بورس بانک بیمه برای بانک ملی

غرفه سازی نمایشگاه الکامپ برای دیباکام پردازش صدرا

دیباکام پردازش صدرا نمایشگاه الکامپ مردادماه ۹۷ خودساز

غرفه سازی نمایشگاه بورس بانک بیمه برای بانک ملت