اصول فروش حرفه ای در غرفه نمایشگاهی

نمایشگاه‌های سرتاسر جهان بهترین محل برای ارائه محصولات و تبدیل کردن صاحبین مشاغل به یک برند هستند. برای فروش موفق در نمایشگاه‌های بین المللی باید اصول فروش حرفه ای رعایت شود. یکی از نکاتی که باید به آن توجه کرد، انتخاب نمایشگاه مناسب است. این اولین گام برای موفقیت است! بهتر است با هدف و برنامه‌ریزی در انتخاب نمایشگاه خود دقت کنید. پرسنل غرفه را با دقت انتخاب کنید. این افراد باید به شرکت شما و محصولات آن علاقه‌مند باشند و به چند زبان مسلط باشند. کارکنان غرفه برای ایجاد احساس مثبت در مشتریان احتمالی حداقل ۵ ثانیه فرصت دارند. نوع غرفه و اصول نورپردازی در غرفه از اهمیت زیادی برخوردار است. در این مقاله قصد داریم جهت درک بهتر مطلب، در رابطه با انواع غرفه‌ها توضیح مختصری دهیم.

انواع غرفه‌های نمایشگاهی

یکی از اهداف شرکت در نمایشگاه و داشتن غرفه نمایشگاهی ، ارائه محصولات به مشتریان و سرمایه گذاران است. حضور در نمایشگاه‌ها فرصت طلایی برای ایجاد کسب و کار است. به همین منظور برای ورود به نمایشگاه‌های بین المللی، که محیطی کاملاً رقابتی دارد، انتخاب غرفه و غرفه‌ساز حرفه‌ای امری مهم و شایان توجه است. طراحی غرفه‌های نمایشگاهی باید خلاقانه باشد علاوه بر آن اصول طراحی و دکوراسیون در غرفه‌سازی باید به خوبی رعایت شود. شرکت نگاه سبز آگرین با تجربه چند ساله در زمینه ساخت و طراحی غرفه‌های نمایشگاهی، آماده خدمت رسانی به شما مشتریان گرامی است.

اصول فروش حرفه ای در غرفه نمایشگاهی

چند نکته در رابطه با فروش حرفه‌ای

همان طور که گفته شد رعایت اصول فروش حرفه‌ای در غرفه‌های نمایشگاه‌ بین المللی، امر تخصصی است و نیاز به آموزش و کسب اطلاعات دارد. در این مقاله قصد داریم چند نکته در رابطه با فروش بهتر را توضیح دهیم:

  1. یک ورودی آزاد داشته باشید و از میز کارتان به عنوان سنگر استفاده نکنید.
  2. از جمله “می‌توانم کمکتان کنم” استفاده نکنید. جایگیزین مناسب برای این جمله، “چقدر با محصولات شرکت ما آشنا هستید” است.
  3. بهتر است از محصولات فاصله بگیرید، در غیر این صورت مشتریان شما را به چشم یک نگهبان می‌بیننند.
  4. محصولات را با نورپردازی و سبک زیبا برای نمایش قرار دهید.
  5. توضیحات مختصری از ویژگی‌های محصولتان به شکل اتیکت در کنار محصول قرار دهید.
  6. محصولات مرتبط را در کنار یکدیگر و غیر مرتبط را با فاصله قرار دهید.
  7. آن‌ها را در جایی قرار دهید که خارج از غرفه نیز قابل مشاهده باشند.
  8. محصولات شاخص خود را بصورت ویژه‌تر نمایش دهید.

این‌ها نکات مختصری بودند که برای فروش بهتر و اصولی در نمایشگاه باید به آن توجه کرد. شرکت نگاه سبز آگرین به عنوان یکی از قدیمیترین و باتجربه‌ترین شرکت‌های غرفه‌سازی نمایشگاه است و افتخار دارد تا شما را برای تجربه بهتر و اصولی‌تر یاری رساند. همچنین آگرین در کنار خدمات مشاوره برگزاری و استراتژی‌های شرکت در نمایشگاه، سازنده متنوع ترین غرفه‌ها در ایران است و ما برای هر سلیقه و بودجه‌ای غرفه مناسب در نظر می‌گیریم.
تهیه و تالیف: نگاه سبز آگرین