دکوراسیون اداری آگرین با برند زاکس انواع محیط های اداری مدرن و زیبا را طراحی و اجرا می نماید. اگر در حال افتتاح یک دفتر کار جدید هستید و یا فضای فعلی خود را گسترش داده و آن را نوسازی می کنید تیم تخصصی دکوراسیون اداری زاکس شما را با بالاترین کیفیت یاری می نماید.

کارایی، هویت برند، خلاقیت و منحصربه فرد بودن، صرفه جویی در بودجه و برنامه زمانی خط مشی ما است. از ویژگی های منحصربه فرد برند زاکس می توان استفاده از متریال های با کیفیت، لوکس و مدرن ساخته شده در کارگاه اختصاصی این شرکت اشاره کرد که علاوه بر زیبایی و هارمونی نهایی، کیفیت و استحکام دکوراسیون داخلی ساخته شده تضمین می گردد.

محصولات زاکس پرو

مدرن ترین و کابردی ترین محصولات دکوراسیون داخلی و اداری یا محصولات زاکس پرو Zax Pro

دکوراسیون اداری زاکس

دکوراسیون اداری

امروزه اهمیت دکوراسیون داخلی اداری و تاثیر آن بر روحیه افراد، روندکاری و جذب مشتری بر مدیران و صاحبان صنایع، ثابت شده است. با توجه به حضور کارمندان در زمان طولانی، باید توجه داشت که ایجاد دکوراسیون صحیح کاربردی، که تمامی توانایی های ایجاد روحیه اعتماد و جذب نظر خوب در مشتری و کارمندان را در برداشته باشد، بسیار می تواند مهم و ضروری باشد. چه بسا که نقش فوق العاده ای در راندمان کاری کارمندان دارد.

دپارتمان تخصصی دکوراسیون اداری زاکس آماده ارائه خدمات طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی اداری از صفر تا صد، تامین و ساخت تجهیزات اداری، اجرای پارتیشن و …. برای تمامی شرکت ها و سازمان های دولتی و خصوصی می باشد. کلیه این خدمات پس از دریافت سفارش توسط کارشناسان ما مورد ارزیابی قرار می گیرند سپس نتیجه این ارزیابی ها بهمراه انتظارات مشتری به واحد طراحی ارسال و پس از تایید طرح ها توسط مشتری، در سریعترین زمان و بهترین کیفیت اجرا می گردد.

نوع دکوراسیون دفتر یا محیط کار شما می تواند بیانگر قدر و سبک کاری شما باشد. عواملی که می توانند در ایجاد این حالات در محیط نقش داشته باشند، عبارتند از:

– نوع نورپردازی

– مدل و نوع مبلمان داخلی

– رنگ های بکار رفته در محیط

– نحوه چیدمان

– و بسیاری عوامل موثر در روحیه و کارایی…

اقدامات قابل انجام

قدم اول – رفع نواقص

برای گام اول می توانید از نگاه یک مراجعه کننده و سپس یک کارمند، که زمان طولانی را در آن محیط مشغول به کار است به محیط نگاه کنید و ببینید چه انتظاراتی در لحظه ورود به دفتر شما مورد توجه است. و آیا اینکه برای آرامش و تمرکز یک کارمند در آن محیط چه نقص هایی وجود دارد.

رفع نواقص دکوراسیون اداری

قدم دوم – بودجه

بودجه ای که شما برای تغییرات در نظر گرفته اید بسیار مهم است. نوع طراحی، بسته به اینکه شما تغییراتی کم هزینه و سبک را در نظر دارید و یا دیزاینی ویژه و خاص ملاک مورد نظر شماست، تغییر پذیر است.

بودجه دکوراسیون

قدم سوم – رنگ محیط

عامل مهم بعدی در بدو ورود به محیط، رنگ محیط آنجاست. اینکه روشن یا تیره، شاد و یا آرام باشد و… . بهتر است برای رنگ دیوارها از رنگ های روشن استفاده شود. رنگ هایی مانند بژ، لیمویی، خاکستری روشن، کرم می توانند گزینه مناسبی باشند. حتی اگر از کاغذ دیواری و یا انواع دیوارپوش ها استفاده شود، القای حس آرامش و در عین حال تناسب جنس و رنگ با محیط خوبی می نماید.

نصب تابلوهای متناسب با محیط، با موضوعاتی از قبیل منظره و طبیعت و یا حتی تبلیغات مربوط به کار شما، باید بسیار هوشمندانه باشد. چه از لحاظ طراحی و بکارگیری رنگ ها و چه از نظر انتخاب موضوع. استفاده از دیوارکوب های تزئینی و یا حتی طبقه ها و ساعت هایی با طراحی خاص شرکت زاکس ZAX می توانند بسیار زیاد در ارائه حس لاکچری و خاص بودن محیط شما با تم کلاسیک و شیک یاری نماید.

در این میان فضای برخی اتاق ها مثل اتاق کنفرانس، که حضور خاص تری از مشتری را پذیرا می باشد، باید ویژه تر باشد. توصیه می شود برای این فضاها از تابلوهایی با سبک مینیمال استفاده شود. این سبک گرایش به ساده گرایی، خلوت و سکوت دارد.

با ورود به بخش محصولات دکوراتیو زاکس ZAX می توانید پیشنهادات بسیاری را در این زمینه دریافت کنید.

رنگ محیط اداری

قدم چهارم – نورپردازی

نورپردازی گزینه خاص بعدی می باشد. انتخاب نور صحیح و در نظر گرفتن نوع بازتاب آن بر روی نور مبلمان و وسایل موجود، از موارد مهمی است که باید به آن توجه کرد.

میزان نور محیط، تاثیر مستقیمی بر ایجاد حس مثبت در مراجعه کنندگان و تقویت و یا تضعیف انرژی کارمندان دارد. مسلماً نورهای روشن و کافی می توانند، حس خستگی و کسالت را در اعضای شرکت کمرنگ تر کنند.

نورپردازی دکوراسیون اداری

قدم پنجم – مبلمان اداری – صندلی اداری

انتخاب مبلمان اداری مناسب قدم بعدی در ایجاد فضای لذت بخش در محیط کاری می باشد.

صندلی های اداری به چند بخش تقسیم می شوند:

– انواع صندلی کارمندان

– انواع صندلی مدیریتی

– صندلی سالن انتظار

و …

هر کدام از این صندلی ها می بایست ویژگی های شخصی که از آن ها استفاده می کند را تامین کنند. مثلاً در انتخاب صندلی مناسب برای مدیریت، باید ویژگی هایی با شان و جایگاه مدیر در آن مستور باشد و به جنبه زیبایی و وقارش توجه شود. اما در مورد صندلی منشی، مهمترین چیزی که باید مورد توجه قرار گیرد، روان بودن و سهولت در نشست و برخواست های مکرر می باشد، در عین حال بگونه ای طراحی شده باشد که باعث ایجاد خستگی نشود.

در این راستا باید از صندلی های طبی که با طراحی خاص خود سبب می شوند که در هنگام نشستن فرد، ستون فقرات حالت و شکل درستی را دنبال کند تا سبب درد و خستگی برای کارمندانی که طولانی مدت کار می کنند نشود.

صندلی اداری

قدم ششم – میز اداری

قدم بعدی اهمیت به میزها و انتخاب درست آن ها می باشد. در مورد مبلمان مدیریتی بهترین پیشنهاد، مبلمانی با طراحی کلاسیک می باشد. البته این نوع مبلمان و بخصوص میزها بدلیل استفاده از ارکان ترئینی، مانند منبت کاری ها و طلاکوب های خاص، اندکی از لحاظ قیمتی بالاتر هستند. اما به سهولت، ویژگی شان و مقام مدیریتی را بازگو می کند.

اگر بدنبال سبکی مدرن و در عین حال شکیل برای طراحی میزهای مدیریتی و اداری خود هستید، سری به نمونه محصولات اداری زاکس ZAX بزنید تا تفاوت و خاص بودن را تجربه کنید.

این محصولات همانگونه که از شعارشان پیداست، با تلفیقی از دو استراکچر چوب و فلز، طراحی های منحصر به فردی را ارائه می کنند و می توانند گزینه بسیار مناسبی برای طراحی داخلی محیط کار شما باشند.

میزهای مدیریتی، میزهای اداری عمومی، میزهای کنفرانسی، میزهای تکی کنار مبلی برای پذیرایی های کوچک تر و نیم ست ها و …، از جمله کارهای خاص اداری ZAX می باشند.

میز اداری

محصولات دیگر لازم در طراحی محیط اداری:

یکی از گرینه های جالب و کاربردی در طراحی محیط ها می توانند کتابخانه ها، قفسه ها و شلف های طبقه بندی باشند که با درجات مختلف و سبک های متفاوت ارائه می شوند. به عنوان مثال، نمونه کتابخانه ها و طبقات ZAX بسیار کاربردی و زیبا، در خدمت شما هستند تا علاوه بر مرتب کردن، دکور دادن و زیبایی بخشیدن به اتاق یا محیط موردنظر شما، کیفیت و دوام کافی را در اختیار شما قرار دهند.

استفاده از پروفیل های آهن سبک که با رنگ کوره ای پوشانده شده اند، بعنوان استراکچر اصلی در کنار استفاده از چوب ام دی اف فرمید، جلوه یی خاص و مدرن را به فضای شما می بخشند و می توانید خیلی سریع تر به نتیجه مطلوب تری در طراحی محیط خود برسید. حس مدرنیته و در عین حال لاکچری این محصولات تمامی حساسیت های افراد را در مورد انتخاب نوع محصولات از بین می برد.

استفاده صحیح از بافت، رنگ و کیفیت بالای المان های موجود در شرکت در ملامت فکری کارمندان و آرامش آن ها بسیار موثر است. تنوع در استفاده از جنس های مختلف مانند چوب، سنگ، فلز، شیشه و … در حین طراحی و چیدمان به صورت غیرمستقیم کارمندان شرکت را بیشتر مشتاق به ارائه نظرات و راه کارهای خلاقانه و استفاده صحیح از فرم رنگ با جسن های چوب و فلز، شاهکارهایی از حس مدرنیته و سالم را در اختیارتان قرار می دهد.

نمونه برخی از پروژه‌های انجام شده توسط آگرین

پارتیشن اداری

پارتیشن اداری

پارتیشن اداری می تواند نقش مهمی در طراحی جدید محیط کار و فضابندی میز کار افراد یک اداره یا سازمان ایفا کند. روشی انعطاف پذیر، کم هزینه، نصب سریع و مقاوم برای ایجاد فضای کاری بین کارمندان، ایجاد اتاق استراحت، ایجاد اتاق جلسات و … می باشد. مرسوم ترین مدل پارتیشن شیشه ای می باشد که احساس باز بودن فضا و بزرگتر جلوه دادن فضای کاری القا می کند. پارتیشن های شیشه ای در انواع یک و یا دو جداره هستند و بسته به مکان استفاده، نوع استفاده و مقاومت موردنیاز انتخاب می گردد. البته شیشه تنها گزینه نیست. پارتیشن اداری با جنس های مختلف و اندازه های متفاوت از نیم قد تا تمام قد قابل استفاده می باشند. کاربردهای متفاوتی نیز دارند مانند ایجاد راهرو یا بعنوان اتاق مجزا و یا حتی ایجاد دکوراسیون داخلی مدرن. بیشتر بخوانید…

دکوراسیون داخلی

دکوراسیون، امروزه همه آن را به عنوان یک حرفه، علم ویا هنر دنبال می‌کنند. حتی به عنوان یک علم، تخصص یا رشته در بسیاری از دانشگاه‌های معتبر دنیا و یا در آموزشگاه‌های عالی به علاقه‌مندان آموزش داده می‌شود. دکوراسیون به معنای معماری داخلی و آفرینش فضاست. فضایی که در عین زیبا و خاطره انگیز بودن، عملگر و کارآمد نیز باشد. بنابراین با کمی تامل در این تعاریف، به این نتیجه می‌رسیم که در واقع طراح، با تنیدن اصول فنی و تخصصی معماری داخلی، با حس زیبایی شناسی، فضایی را طراحی می‌کند که بیانگر هویت، نیاز، درک و خواسته‌های مخاطبش است. دکوراسیون، حلقه اتصال بین دو علم معماری و طراحی داخلی است. دکوراسیون داخلی از یک طرف مانند علم معماری با ساختمان و اجزا و عناصر تشکیل دهنده آن ارتباط دارد و از طرف دیگر همانند طراحی داخلی بر فضاهای داخلی تمرکز می‌کند. قدمت دکوراسیون داخلی به عنوان یک فن برای ایجاد سرپناه، به قدمت تاریخ بشر می‌رسد. اما دکوراسیون داخلی امروزه در جهان ترکیبی از صنعت ساختمان‌سازی، به علاوه هنر، فلسفه و جامعه شناسی، روان‌شناسی اجتماعی، اخلاقی اقتصاد، جغرافیایی طبیعی و انسانی، برنامه‌ریزی و توسعه اقتصادی و علوم طبیعی نظیر زیست شناسی و محیط‌زیست است. معماری داخلی به نوعی همان موضوع معماری داخلی درباره فضاست. دکوراسیون داخلی به عنوان اجتماعی‌ترین هنر بشری با فضای اطراف انسان مرتبط است.

طراحی داخلی

طراح دکوراسیون‌های داخلی را می توان چنین بیان کرد : متخصصی برای طراحی فضاهای داخلی, با عملکرد کارایی بالا که تخصص خود را از طریق آموزش‌های رسمی کسب کرده است. با توجه به این که جامعه دکوراسیون، دارای سبک و سیاق واصول خاصی است، بر اساس سلیقه و نیازهای هر دوره دستخوش تغییر می‌شود. برای به دست‌آوردن علم همگام، با نیاز جامعه‌ این هنر کارآمد، نیاز به آموزش در سطح جامعه به وضوح احساس می‌شود. در جامعه‌ی امروزی ما و در شهرهای بزرگ به علت ازدحام بیش از حد جمعیت متراژ خانه‌ها بسیار کم شده است و خانه‌های ویلایی جای خود را به آپارتمان‌های کوچک داده‌اند. با توجه به علم دکوراسیون داخلی می‌توان فضایی بهتری را برای خود ساخت.
شاید ما نتوانیم از محلی که ما را احاطه کرده و تمام فعالیت های روزمره ما را در بر می گیرد به جایی بهتر که با خواسته ها و علایق ما هماهنگی بیشتری دارد نقل مکان کنیم، ولی می توانیم با طراحی فضاهای داخلی و انتخاب لوازم مناسب از همان فضاهای محدود و ارزشمند استفاده بهینه نماییم.
بدین لحاظ طراحی داخلی ، جامعیت خود را از طراحی غرفه های نمایشگاهی تا دکوراسیون داخلی یک فروشگاه تا چیدمان لوازم یک سالن بسط داده است.
ما با به کارگیری علم معماری و مهارت‌های معماری، که خود متشکل از علومی نظیر زیباشناسی، روان شناسی، هندسه، ایستایی، اقتصاد و … است را با ذهنیت‌های خلاق و تجارب چندین ساله در هم آمیختیم تا فضاهای شما را به رویاهایتان نزدیک کنیم.

دکوراسیون اداری

دکوراسیون رستوران

دکوراسیون فروشگاهی

دپارتمان تخصصی دکوراسیون داخلی شرکت نگاه سبز آگرین با بیش از ۱۵ سال سابقه در زمینه مشاوره، طراحی و اجرا دکوراسیون، آماده انجام انواع پروژه های دکوراسیون اداری، دکوراسیون فروشگاهی، دکوراسیون رستوران و کافی شاپ به مشتریان خود می باشد.

برخی مشتریان ما

جهت دریافت اطلاعات بیشتر و پشتیبانی با ما تماس بگیرید