غرفه سازی کم هزینه

اصول ساخت غرفه های نمایشگاهی

رعایت اصول در غرفه‌سازی امری مهم است و باید به آن توجه کرد. شرکت‌های غرفه سازی می‌توانند با ارائه ایده‌های خلاقانه در این زمینه علاوه بر رعایت اصول غرفه‌سازی به کاهش هزینه‌های غرفه سازی نمایشگاه کمک کنند که این مهم، با بکارگیری تیم حرفه‌ای طراحی و اجرای غرفه امکان پذیر است. شرکت نگاه سبز آگرین افتخار دارد تا در کوتاه‌ترین زمان و با مناسب‌ترین قیمت، غرفه مطابق خواست شما را در اختیاراتان قرار دهد.

غرفه سازی کم هزینه

بسیاری از شرکت‌کنندگان نمایشگاه بدلیل محدودیت در زمان و هزینه به سمت ساده‌ترین شکل غرفه یعنی اسپیس فریم می‌روند. بدلیل عدم یافتن غرفه ساز برای غرفه سازی کم هزینه گاهاً زمان و سرمایه خود را برای این نوع غرفه‌ها صرف می‌کنند. بنابراین از رقابت با سایر غرفه داران صرف نظر می‌کنند و تنها شرکت در نمایشگاه را هدف خود قرار می‌دهند.
برای کاهش هزینه‎های غرفه سازی متناسب با کیفیت غرفه، راه‌های زیاد وجود دارد. شرکت نگاه سبز آگرین با بیش از یک دهه خدمت در زمینه ساخت و اجرای غرفه های نمایشگاهی ، تدابیری برای رفاه حال مشتریان اندیشیده است تا علاوه بر کاهش هزینه‌های غرفه داران عزیز، غرفه‌های با کیفیت عالی و طراحی جذاب و خلاقانه، در اختیار این عزیزان قرار دهد. به همین منظور با هم فکری صاحب نظران و کارشناسان غرفه سازی به طراحی و ساخت غرفه های Display پرداخت تا نسل جدیدی از غرفه‌ها را با هدف غرفه سازی کم هزینه ( غرفه سازی اززان ) در بازار به مشتریان ارائه نماید.

غرفه سازی کم هزینه

ویژگی غرفه های Display

پیشنهاد ما به غرفه دارانی که قصد شرکت در نمایشگاه‌های داخلی و بین المللی را دارند، اما بودجه ای که برای غرفه سازی در نظر گرفته اند محدود است، غرفه های Display است. غرفه های Display علاوه بر طراحی زیبا و خلاقانه از کیفیت بالا برخوردار است. این نسل جدید از غرفه‌های نمایشگاهی برای مشارکت کنندگانی که قصد ساخت غرفه‌های کوچک را دارند مناسب است. از ویژگی های مهم غرفه های Display سرعت در اجرا و ساخت غرفه، ارزان بودن و طراحی خاص و ویژه است.
شرکت نگاه سبز آگرین با بکارگیری تیم حرفه‌ای طراحی و اجرای غرفه‌های نمایشگاهی، در تلاش است تا بهترین غرفه‌ها را مطابق با بودجه و سلیقه شما عزیزان ارائه دهد.
تهیه و تالیف: نگاه سبز آگرین