غرفه‌سازی غرفه‌های کوچک زیر ۳۶ متر

یکی از مهمترین ارکان برای داشتن یک غرفه با ویژگی‌های منحصر به فرد، داشتن ایده‌های خلاقانه در طرح اولیه یک غرفه است. خلاقیت در اجرای یک پروژه غرفه‌سازی نمایشگاه به معنی ادغام ایده جدید طراحی و توجه به علم زیبایی شناسی است. طراحی باید به گونه‌ای باشد که علاوه بر استفاده بهینه از فضای کمتر، دارای جلوه‌های بصری باشد.

با توجه به پیشرفت صنعت غرفه سازی و افزایش رقابت در این حرفه باید به تمام ارکان غرفه‌سازی حرفه‌ای توجه کرد. از مهمترین رکن‌ها در غرفه‌سازی، بهترین استفاده از کمترین فضا است که این مهم با ایده‌های خلاقانه‌ی تیم طراحی شرکت نگاه سبز آگرین به نتیجه می‌رسد. هزینه‌های ساخت غرفه نیز از اهمیت زیاد برخوردار است و آگرین برای رفاه حال شما عزیزان، تدابیری برای کاهش هزینه تمام شده اندیشیده است.

غرفه‌سازی ارزان

بکارگیری متد جدید غرفه‌سازی و ساخت حرفه‌ای غرفه‌های ریپد سیستم که از چهار چوب هایی سوراخکاری شده از جنس آلومینیوم آنادایز، با شیارهای ویژه و طراحی مقاطع انحصاری و خاص است که با اتصالات مخصوص به یکدیگر متصل می‌شود. یک ایده خلاقانه برای ساخت‌غرفه با هزینه کمتر و نصب آسان است.

با وجود ممنوعیت ساخت غرفه‌های زیر ۳۶ متر استفاده از متد رپید سیستم به ما کمک می کند تا غرفه‌های کوچک را به بهترین نحوه ممکن بسازیم. عوامل متعددی در دیده‌شدن یک غرفه کوچک زیر ۳۶ متر مؤثر است. شرکت نگاه سبز آگرین با‌تجربه که در حرفه‌ای غرفه‌سازی دارد با بکارگیری فنون نور پردازی و استفاده از علم روانشناسی رنگ‌ها قادر است بهترین غرفه ها را در اندازه‌های کوچک و بزرگ ساخته و در کوتاه‌ترین زمان به شما عزیزان تحویل دهد.

غرفه‌سازی غرفه‌های کوچک زیر ۳۶ متر

تیم تخصصی غرفه‌سازی نگاه سبز آگرین، با فعالیت چندساله در این زمینه و کسب افتخارات فراوان آماده خدمات رسانی به عزیزانی که در خواست طراحی غرفه‌های نمایشگاهی خاص و با کیفیت را دارند، است.

تهیه و تدوین : نگاه سبز آگرین