اولین نمایشگاه تخصصی اپلیکیشن

اولین نمایشگاه تخصصی اپلیکیشن - اپکس ۱۳۹۸ - APPEX 2020

در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران

اولین نمایشگاه تخصصی اپلیکیشن – اپکس ۱۳۹۸ – APPEX 2020

اولین نمایشگاه تخصصی اپلیکیشن – اپکس ۱۳۹۸ – APPEX 2020 درتاریخ ۲۴ الی ۲۷ دی ماه ۱۳۹۸ در محل نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می گردد.
ایران در جنوب غربی آسیا و در منطقه خاورمیانه واقع گردیده، با وسعت حدود ۱/۶ میلیون کیلومتر مربع و با جمعیت حدود ۷۹ میلیون نفر یکی از بزرگترین کشورهای این منطقه می باشد. ایران به عنوان یکی از کهن ترین کشورها و از اولین پایه گذاران تمدن های بشری در جهان بشمار می رود. این کشور به واسطه قرار گرفتن در منطقه میانی آسیا، همواره نقش راهبردی و استراتژیک مهمی در منطقه و جهان داشته است. بر طبق آخرین اطلاعات از مرکز آمار، ۸۸ میلیون تلفن همراه در کشور مشغول به کار است. به عبارت دیگر، ضریب نفوذ تلفن همراه در کشور از مرز ۱۱۰ درصد گذشته و موجب شده است تا ماهانه بیش از ۳۱ میلیون کاربر فعال از اپلیکیشن ها استفاده کنند، این ارقام از بازاری گسترده برای فعالان حوزه اپلیکیشن حکایت دارد بازاری که تا پایان فروردین ۹۸ تقاضای بیش از ۴۰ میلیون کاربر را پاسخ گفته است. به همین منظور نخستین نمایشگاه تخصصی اپلیکیشن (Appex2020) می تواند فرصت مناسبی را برای سرمایه گذاری در این صنعت رو به رشد محیا سازد.

اهداف نمایشگاه

اولین نمایشگاه تخصصی اپلیکیشن موبایل در نیاز این صنعت به یک نمایشگاه تخصصی کاملاً مستقل شکل گرفت و در لباسی به نام اپِکس خود را ارائه نمود.

اهداف این نمایشگاه موارد ذیل بود :

– اشتغال‌زایی و رشد همکاری‌های ملی و بین‌المللی

– بسترسازى لازم جهت ارائه حداکثرى ظرفیت‌ها و توانمندی‌ شرکت‌هاى داخلى

– پیوند بیش از پیش تکنولوژى و اپلیکیش‌هاى کاربردى

– افزایش سطح فعالیت‌هاى تجارى ، سرمایه‌گذارى و درآمد‌زایى

– فرهنگ‌سازی و ایجاد تبادل افکار بدیع و ایجاد الگوی بهینه

منبع: وبسایت appex.ir

نگاه سبز آگرین