بیستمین نمایشگاه بین المللی تاسیسات و سیستم های سرمایشی و گرمایشی iranhavc 2021

بیستمین نمایشگاه بین المللی تاسیسات ساختمان و سیستم های سرمایشی و گرمایشی

در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران

بیستمین نمایشگاه بین المللی تاسیسات ساختمان و سیستم های سرمایشی و گرمایشی ۱۴۰۰ – IRANHAVC 2021

بیستمین نمایشگاه بین المللی تاسیسات ساختمان و سیستم های سرمایشی و گرمایشی در تاریخ ۲۷ الی ۳۰ مهر ماه ۱۴۰۰ در محل نمایشگاه بین المللی تهران برگزار شد.

شرکت نگاه سبز آگرین با غرفه سازی در این نمایشگاه توانست حضور موثری در نمایشگاه تاسیسات ۱۴۰۰ داشته باشد. غرفه های ساخته شده در این نمایشگاه را می توانید در انتهای پست مشاهده نمائید.

نمایشگاه‌‌ فرصت بسیار ارزشمندی را برای صاحبان صنایع فراهم می‌آورد تا توانمندی‌ها، محصولات و دستاوردهای خود را در سطع وسیعی عرضه نمایند. نمایشگاه بین‌المللی تأسیسات و سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی تهران IRAN HVAC&R سالانه با حضور جمع کثیری از شرکت‌های صنعتی داخلی و بین‌المللی برگزار می‌گردد. این نمایشگاه طی نوزده سال گذشته به عنوان بزرگترین رویداد تاسیسات در خاورمیانه، همواره با استقبال بی‌نظیر صاحبان صنایع مواجه بوده و در سال گذشته با وجود محدودیت های بسیاری که بابت ویروس کرونا بود با حضور ۲۵۰ شرکت صنعتی از ۸ کشور جهان در فضایی به مساحت ۳۱۰۰۰ متر مربع برگزار شده است.

شرکت‌های صنعتی در این نمایشگاه محصولات، قابلیت‌های فنی و نوآوری‌های خود را به بازدیدکنندگان عرضه می‌نمایند و از تعامل با دست‌اندرکاران صنعت تاسیسات و فرصت‌های تجاری موجود بهره می‌گیرند.

بیستمین دوره نمایشگاه بین المللی تاسیسات و سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی در تاریخ ۲۷ لغایت ۳۰ مهر ماه سال ۱۴۰۰ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران آغاز بکار می‌نماید و فعالان و صاحب‌نظران حوزه تأسیسات را در محیطی تجاری و تخصصی گرد هم می‌آورد. با امید به اینکه بتوانیم در این رویداد گسترده میزبان شما بوده و فرصت‌های تجاری ارزشمندی را برای شما خلق نماییم.

نگاه سبز آگرین

غرفه های انجام شده در نمایشگاه تاسیسات ۱۴۰۰ توسط شرکت آگرین

غرفه های انجام شده در نمایشگاه تاسیسات گذشته توسط شرکت آگرین