بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی نفت ، گاز، پالایش و پتروشیمی

بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی

در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران

بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی ۱۳۹۹ – Iran Oil Show 2020

بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی ( نمایشگاه نفت و گاز ۹۹ ) در تاریخ ۳ الی ۶ بهمن ماه ۱۳۹۹ در محل نمایشگاه بین المللی تهران برگزار شد. شرکت نگاه سبز آگرین افتخار داشت تا با غرفه سازی در نمایشگاه نفت و گاز امسال حضور موثری داشته باشد. غرفه سازی نمایشگاه نفت و گاز امسال توسط شرکت نگاه سبز آگرین ، با دو غرفه خودساز شرکت مهندسی سازه های دریایی رال و شرکت پارس رگولاتور انجام شد که در انتهای این پست می توانید مشاهده نمائید.

آرشیو ۲

بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی ( نمایشگاه نفت و گاز ۹۹ ) در تاریخ ۳ الی ۶ بهمن ماه ۱۳۹۹ در محل نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می شود.

آرشیو

بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی ( نمایشگاه نفت و گاز ۹۹ ) که قرار بود در تاریخ ۲۱ الی ۲۴ مهرماه ۱۳۹۹ در محل نمایشگاه بین المللی تهران برگزار شود به تعویق افتاد. از اینرو در صورت مشخص شدن زمان دقیق برگزاری نمایشگاه نفت و گاز، متعاقباً اعلام خواهیم نمود.

نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی ایران به عنوان بزرگترین رخداد صنعتی و تجاری ایران در این حوزه که سالانه با حضور جمع کثیری از شرکت های توانمند داخلی و خارجی در زمینه صنعت نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی برپا می گردد، فرصت بسیار مغتنمی است تا شرکت های فعال در این صنعت دستاوردها و محصولات خود را در معرض بازدید دست اندرکاران و متخصصان این صنعت قرار دهند و با در نظر گرفتن روند تقاضای بازارها و سمت و سوی رشد این صنعت، فعالیتها و نوآوری های آتی خود را هدایت نمایند.

اهداف کلی نمایشگاه

۱- ارائه آخرین دستاوردهای فن آوری روز در حوزه صنعت نفت و گاز.

۲- گسترش تعامل با سایر کشورها و نیز رقابت با شرکتهای نفتی مشابه در سطح جهان.

۳- کمک به تقویت توان ساخت داخلی از طریق تبادل اطلاعات فنی.

۴- آشنایی صنعتگران صنعت نفت، گاز و پتروشیمی نسبت به دستاوردهای نوین صنعت.

۵- عقد قراردادهای بازرگانی در زمینه مبادله کالا، خدمات و اطلاعات فنی.

۶- توسعه اشتغال در عرصه صنعت نفت، گاز و پتروشیمی.

۷- حضور تجار و صنعتگران بین المللی از سراسر جهان در نمایشگاه جهت کمک به توسعه صادرات تولیدات داخلی.

۸- کمک به ایجاد بازارهای جدید خارج از کشور جمهوری اسلامی ایران در راستای توسعه بازارهای هدف.

۹- برگزاری سمینارهای مختلف برای تسهیل در نیل به اهداف تعیین شده.

۱۰- معطوف نمودن توجه مدیران تصمیم گیر در سطح کلان در راستای رسیدن به اهداف برنامه پنج ساله پنجم توسعه و چشم انداز ۲۰ ساله توسعه اقتصادی کشور در بخش نفت، گاز، پالایشو پتروشیمی.

۱۱- ارتقای جایگاه و موقعیت نمایشگاه در منطقه و جهان.

۱۲- ایجاد انگیزه جهت سرمایه گذاری بخش های مختلف خصوصی ، تعاونی و دولتی ، داخلی و خارجی در صنایع نفت و گاز.

۱۳- ایجاد حس خود باوری و خود اتکایی ملی در نیروهای متخصص و مدیران و سرمایه گذاران داخلی جهت انجام مطالعات و تحقیقات در زمینه های اکتشاف، استخراج، فراوری و توزیع و صادرات محصولات.

منبع: وبسایت نمایشگاه iran-oilshow.ir

نگاه سبز آگرین

غرفه های انجام شده در نمایشگاه نفت و گاز ۹۹ توسط شرکت آگرین

برخی غرفه های ساخته شده توسط شرکت آگرین در دوره های گذشته

[products columns=”4″ orderby=”title” order=”DESC” ids=”32406, 32142, 34226, 32048, 32219, 32275, 34216, 34220, 32760, 34225, 34212, 32142″]

جهت ورود به فرم سفارش طراحی غرفه، ویژه این نمایشگاه و دریافت تخفیف غرفه سازی بر روی دکمه مقابل کلیک نمائید سپس فرم را با دقت تکمیل و ارسال نمائید.