تلکام 99 , بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی صنایع مخابرات و اطلاع رسانی تلکام irantelecom2021

تلکام ۹۹ - بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی صنایع مخابرات و اطلاع رسانی

در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران

بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی صنایع مخابرات و اطلاع رسانی – تلکام ۱۳۹۹ – TELECOM 2021

 

بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی صنایع مخابرات و اطلاع رسانی – تلکام در تاریخ ۵ الی ۸ اسفندماه ۹۹ در محل نمایشگاه بین المللی تهران برگزار شد.

آرشیو۲

بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی صنایع مخابرات و اطلاع رسانی – تلکام در تاریخ ۵اسفندماه ۹۹ به مدت سه روز در محل نمایشگاه بین المللی تهران افتتاح شد. از نکات مهم برگزاری نمایشگاه تله کام امسال در حاشیه این نمایشگاه حضور وزیر ارتباطات جناب آقای آذری جهرمی جهت افتتاح و بازدید از بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی تلکام بود. شرکت غرفه سازی نگاه سبز آگرین افتخار دارد با غرفه سازی شرکت های ارتباطات زیر ساخت مخابرات و ارتباطات رادیویی در این نمایشگاه حضور فعال داشته باشد.

آرشیو

بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی صنایع مخابرات و اطلاع رسانی – تلکام در تاریخ ۵ الی ۸ اسفندماه ۹۹ در محل نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می گردد.

نمایشگاه تلکام امسال با حضور بیش از ۱۰۰ شرکت و فعال صنعت مخابرات داخلی و بر اساس مصوبه‌ پروتکل نمایشگاهی و با هماهنگی وزارت بهداشت و ستاد ملی مبارزه با کرونا برگزار می شود. لازم به ذکر است که بازدید برام عموم آزاد نمی باشد و جهت ثبت نام بازدیدکننده باید در وبسایت برگزار کننده ثبت نام و درخواست بازدید خود را ثبت نمائید.

به گزار ش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت سهامی نمایشگاه های ایران و به نقل از محمدجواد قنبری معاون امور نمایشگاهی، امسال شرکت‌های بزرگ و خصوصی مستقلاً در این نمایشگاه غرفه دارند و نهادهای کوچک و بزرگ همچون صندوق نوآوری و شکوفایی، پارک علم و فناوری سجاد، پارک علم و فناوری دانشگاه تربیت مدرس و صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته با حمایت از شرکت‌های دانش بنیان حضور خواهند داشت.

نگاه سبز آگرین

غرفه های انجام شده در نمایشگاه تلکام ۱۳۹۹ توسط شرکت آگرین

غرفه های انجام شده در نمایشگاه تلکام دوره های پیشین توسط شرکت آگرین

جهت ورود به فرم سفارش طراحی غرفه، ویژه این نمایشگاه و دریافت تخفیف غرفه سازی بر روی دکمه مقابل کلیک نمائید سپس فرم را با دقت تکمیل و ارسال نمائید.