استند فروشگاهی

غرفه پروموشن

و

استند فروشگاهی

غرفه پروموشن و استند فروشگاهی شرکت نگاه سبز آگرین

غرفه پروموشن

غرفه پروموشن

غرفه پروموشن بر اساس نیاز مشتریان، طراحی و ساخته می شود. این غرفه ها قابل استفاده در نمایشگاه های تجاری، مراکز خرید، گذرگاه های پر رفت و آمد و … جهت ارائه و نمایش خدمات و محصولات بسیار سودمند هستند. همچنین، غرفه های پروموشن از کیفیت ساخت بالایی برخوردار هستند و فضای زیادی را برای نگهداری محصولات، کاتالوگ ها و بروشورها ارائه می دهند.

قیمت ساخت غرفه پروموشن

غرفه تبلیغاتی یا پروموشن بدلیل مساحت های پایین قرارگیری و استفاده از حجم کمتر متریال از نظر ساخت و اجرا بسیار مرقون به صرفه می باشد. جدا از هزینه اجاره مکان انتخابی خود جهت قرارگیری غرفه، امکانات این نوع غرفه ها بسیار متنوع می باشد که بسته به انتخاب مشتری برآورد و پس از تایید نهایی غرفه طراحی می گردد.

کاربرد غرفه پروموشن

ماهیت غرفه های پروموشن ، تبلیغاتی است و به منظور نمایش و تبلیغ خدمات یا محصولات ساخته و اجرا می شوند و می توانند بصورت دائمی یا موقت در مکان مورد نظر قرار بگیرند. استفاده از غرفه پروموشن این امکان را به شما می دهد تا در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید و به بهترین شکل و در بهترین مکان ممکن خدمات و محصولات خود را به عموم مردم نمایش دهید. تا زمانی که در مورد استراتژی برندسازی خود شفاف باشید و بتوانید مخاطبان خود را به درستی هدف قرار دهید، این نوع غرفه ها می توانند بیشترین سودآوری را برای شما به ارمغان بیاورند.

استند فروشگاهی

یکی از روش های تبلیغات فیزیکی موثر در کسب موفقیت و افزایش فروش هر کسب و کاری استفاده از روش معرفی محصولات فیزیکی است. استفاده از استند فروشگاهی یکی از این ابزار برای معرفی کالا یا خدمات است که کاربردهای زیادی در مکان های متنوعی دارد. استندهای فروشگاهی قابلیت قرارگیری در فروشگاه های زنجیره ای، فروشگاه های کوچک و متوسط، پاساژها و مراکز خرید، غرفه های نمایشگاهی و فروشگاهی و بسیاری دیگر را دارا هستند.

انواع و کاربردهای استند فروشگاهی

استند فروشگاهی در اشکال و سایزهای متنوع و برای استفاده های گوناگون ساخته، اجرا و استفاده می گردند. این استندها با ظاهری شیک کمک بسیاری در جذب مخاطبان به سمت خود دارند. از انواع مختلف این ابزار می توان به استند ایستاده ، استند رومیزی ، استند دکوراتیو ، استند دیواری و … اشاره نمود.

استندهای فروشگاهی در هر مکانی قابل استفاده است و قابلیت طراحی منحصر به فرد را دارند. این استندها در فروشگاه های مواد غذایی، البسه، آرایشی بهداشتی، الکترونیکی، پاساژها و مراکز خرید بزرگ و کوچک، مکان های عمومی و پرتردد و عموماً هرجایی که افرد زیادی به آنجا رفت و آمد دارند قابل استفاده می باشد.