یازدهمین نمایشگاه بین المللی در و پنجره و صنایع وابسته

یازدهمین نمایشگاه بین المللی در و پنجره و صنایع وابسته

در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران

یازدهمین نمایشگاه بین المللی در و پنجره و صنایع وابسته ۱۳۹۸ DoWinTech 2019

یازدهمین نمایشگاه بین المللی در و پنجره و صنایع وابسته در تاریخ ۱۸ الی ۲۱ تیرماه ۱۳۹۸ در محل نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می‌گردد.

یازدهمین نمایشگاه بین المللی در و پنجره و صنایع وابسته تهران به عنوان بزرگترین رویداد تخصصی در حوزه صنعت در و پنجره در منطقه خاورمیانه ، از تاریخ ۱۸ تا ۲۱ تیر ماه سال آینده توسط شرکت بین المللی بازرگانی و نمایشگاهی تهران در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می‌شود . نمایشگاه در و پنجره و صنایع وابسته تهران به عنوان برند نمایشگاهی این صنعت ، تحت پوشش اتحادیه جهانی نمایشگاهها است و مورد تأیید و تصویب اتحادیه مذکور میباشد . این عضویت موجب میشود که تمامی مراکز و مجامع بین المللی فعال در بخش صنعت در و پنجره در جریان برگزاری این نمایشگاه قرار گیرند و پیگیر نتایج آن باشند.
همگام با تخصصی شدن هرچه بیشتر نمایشگاه ها درکشورهای پیشرفته و صاحب صنعت نمایشگاهی، نمایشگاه های عمومی بکار خود پایان میدهند. امروزه نمایشگاه های تخصصی بسیار بیشتر مورد توجه کارشناسان،‌ متخصصین و بازدیدکنندگان قراردارند، چرا که نمایشگاه های عمومی بدلیل وسعت موضوعی و تعدد شرکت کنندگان و گروه های کالایی آنها، پاسخگوی نیاز مخاطبین و بازدیدکنندگان نیستند. بدیهیست با توجه به تغییرات شگرفی که پیشرفت علم و تکنولوژی در روند رشد صنایع و تولیدات ایجادنموده، هرروز شاهد نوآوری در تولید و بهبود کیفی کالاها هستیم. مسلماً حوزه های مرتبط با صنعت ساختمان نیز از این پیشرفت و نوآوری بی بهره نمانده اند بطوریکه دیگر نمیتوان تمامی این نوآوریها را در قالب یک نمایشگاه عمومی تحت عنوان کلی ساختمان به مخاطبین عرضه نمود.

به جرأت میتوان اذعان نمود که صنعت تولید در و پنجره در سالیان اخیر پیشرفتهای چشمگیر و حیرت انگیزی داشته است به گونه ای که امروزه از محدوده یک صنعت کارگاهی صرف خارج شده و با بهره گیری از ماشین آلات و تجهیزات مدرن و سیستمهای نرم افزاری و اتوماسیون صنعتی،‌ به عنوان کالایی که محصول علم و فناوری است در اختیار مصرف کنندگان قرارمیگیرد.

خوشبختانه ورود تکنولوژی ساخت و تجهیز در و پنجره به کشور موجب شده که روند بهبود کیفی تولیدات داخلی نیز شتاب بیشتری بگیرد واز قابلیت رقابت با محصولات خارجی در سطح بسیار خوبی برخوردار باشند و درواقع زمینه و شرایط حضور اینگونه تولیدات در کنار نمونه های خارجی در یک مکان و تحت عنوان یک نمایشگاه کاملاً تخصصی فراهم شده است . هم اینک با توجه به گستردگی حوزه تولید در و پنجره در دنیا، در بیشتر کشورها شاهد برپایی نمایشگاه های تخصصی برای این محصولات هستیم به عبارت بهتر،‌ صنعت تولید در وپنجره و تجهیزات وابسته آنقدر ارتقاء و پیشرفت داشته که انگیزه کافی جهت برپایی نمایشگاه های تخصصی مستقل برای آن وجود دارد.

برگزاری یازدهمین نمایشگاه تخصصی بین المللی در و پنجره در تهران ، با حضور شرکتها و مؤسسات داخلی و خارجی که در زمینه تولید ،‌ بازرگانی و خدمات مرتبط با این گروه کالایی فعالیت دارند گامی بلند و محکم در جهت ارائه نوآوریها و تولیدات مدرن این رشته از صنعت محسوب میشود و مسلماً مورد استقبال شرکت های ساختمانی شرکت های انبوه ساز تعاونیهای مسکن ، مجتمع های مسکونی و تجاری ،‌ هتلها و نیز عموم مردم به عنوان مصرف کنندگان نهایی این محصولات واقع خواهد شد.

اهـداف بــرگـزاری نمـایشگـاه

الف. اهـداف عمـومـی

۱٫ معرفی ظرفیتهای بالقوه و بالفعل درکشور در زمینه تولید،‌ بازرگانی وخدمات مربوط به صنایع در و پنجره مشتمل بر تولید، بازرگانی و خدمات محصول، ماشین آلات و تجهیزات وابسته، مواد اولیه.
۲٫ شناسایی و معرفی مشکلات ، موانع و نقاط ضعف موجود در این صنعت و تلاش در جهت جلب حمایت سازمانهای دولتی ذیربط از دست اندرکاران صنعت مذکور.
۳٫ ایجاد بستر های مناسب به منظور ترغیب افراد یا واحدهای سرمایه‌گذار جهت سرمایه گذاری و بهره گیری مناسب از ظرفیتهای موجود و ایجاد زمینه های اشتغال زایی و کارآفرینی در صنایع موضوع نمایشگاه.
۴٫ آشنایی دست اندرکاران با محصولات ، نوآوریها و ظرفیتهای موجود در سایر کشورها و تلاش برای رسیدن به استانداردهای جهانی.
۵٫ ایجاد فضای رقابتی سالم میان تولیدکنندگان داخلی در جهت ارتقاء کیفیت تولید.
۶٫ ایجاد ارتباط مستقیم و رودر رو میان تولیدکنندگان و مصرف کنندگان به منظور آشنایی بهتر با نیازهای بازار مصرف.
۷٫ ایجاد و یا ارتقاء رویکرد صادرات محصول به سایر کشورها.
۸٫ تبادل فکر ، فناوری و محصول میان شرکت کنندگان داخلی و خارجی نمایشگاه و ایجاد ارتباط تجاری میان آنها.
۹٫ شناسایی واحدهای برتر در زمینه تولید ، بازرگانی و خدمات مرتبط با موضوع نمایشگاه.

ب. اهـداف اختصـاصی

۱٫ معرفی میزان تأثیر و نقش محصولات در و پنجره ساختمانی در حفظ ، صرفه جویی و استفاده بهینه از منابع انرژی و تلاش در جهت حفظ ذخایر موجود انرژی در کشور.
۲٫ آگاهی از میزان تأثیرگذاری این محصولات در بهینه سازی مصرف انرژی واصلاح الگوی مصرف.
۳٫ باتوجه به تعدد و کثرت واحدهای تولیدی، بازرگانی و خدماتی که بصورت مستقیم و غیرمستقیم در ارتباط با محصولات در و پنجره هستند برپایی نمایشگاه تخصصی و جدا از نمایشگاه صنعت ساختمان، هم برای مشارکت کنندگان و هم برای بازدیدکنندگان از اهمیت و اولویت بسیاری برخوردار است. لذا این نمایشگاه نیاز مخاطبین این صنعت را به مراتب بیشتر از نمایشگاه عمومی ساختمان برآورده میسازد. به همین دلیل بسیاری از واحدهای شرکت کننده در نمایشگاه در و پنجره و صنایع وابسته، فقط در همین نمایشگاه حضورمی یابند و در نمایشگاه ساختمان مشاهده نمی‌شوند.

منبع : titexgroup

نگاه سبز آگرین