صنایع پایین دستی نفت ایران - اولین نمایشگاه بین المللی تخصصی صنایع پایین دستی نفت ایران

اولین نمایشگاه بین المللی تخصصی صنایع پایین دستی نفت ایران

در نمایشگاه بین المللی شهرآفتاب تهران

نمایشگاه صنایع پایین دستی نفت ایران IRDS 2019

اولین نمایشگاه بین المللی تخصصی صنایع پایین دستی نفت ایران در تاریخ ۵ الی ۸ شهریورماه ۱۳۹۸ در نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب تهران برگزار می‌گردد.

توان و ظرفیت شرکت های ایرانی در صنایع پایین دستی نفت و جایگاه ایران در تولید و تامین نفت جهانی، برپایی یک رویداد ویژه و تخصصی را می طلبد که بر این اساس، اولین نمایشگاه بین المللی صنایع پائین دستی نفت ایران (۱st Int'l Iran Downstream Show)در تاریخ ۵ تا ۸ شهریورماه سال ۹۸ که سال رونق تولید نام گذاری شده برگزار خواهد شد.

این رویداد به عنوان نمایشگاهی جدید در تقویم صنعت نمایشگاهی و برنامه های حوزه انرژی کشور با ایده بخش خصوصی تعریف شده و در مرکز بین المللی نمایشگاه های شهر آفتاب برپا می شود.
امکان ثبت نام آنلاین از طریق وب سایت اختصاصی نمایشگاه به نشانی irandownstream.com فراهم است و نمایندگان شرکت های علاقه مند به مشارکت می توانند با ایجاد حساب کاربری در سامانه اینترنتی نسبت به طی مراحل ثبت نام اقدام نمایند.

مدیر نمایشگاه صنایع پایین دستی نفت ایران گفت:‌ برپایی نمایشگاه های تخصصی صنعت گاز و صنایع پایین دستی نفت در شهر آفتاب با توجه به امکانات مناسب این مرکز و استانداردهای بالای آن و وجود سالن های مجهز و به روز نمایشگاهی، دسترسی آسان از طریق بزرگراه ها و وجود ایستگاه مترو،‌ تجربه­ ای جدید و جذاب برای مشارکت کنندگان و بازدید کنندگان در نمایشگاه های حوزه انرژی در کشور است.
منبع: وبسایت irandownstream.com
نگاه سبز آگرین