نوزدهمین نمایشگاه بین المللی رنگ، رزین، پوشش های صنعتی و کامپوزیت

نوزدهمین دوره نمایشگاه بین المللی رنگ، رزین، پوششهای صنعتی، مواد کامپوزیت و صنعت آبکاری

در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران

نوزدهمین دوره نمایشگاه بین المللی رنگ، رزین، پوششهای صنعتی، مواد کامپوزیت و صنعت آبکاری ۱۳۹۸- IPCC 2019

نوزدهمین نمایشگاه بین المللی رنگ، رزین، پوشش های صنعتی و کامپوزیت در تاریخ ۱۸ الی ۲۱ آذرماه ۱۳۹۸ در محل نمایشگاه بین المللی تهران برگزار شد. شرکت نگاه سبز آگرین افتخار داشت تا با غرفه سازی برای شرکت پردازش موازی سامان با مدل غرفه خودساز چوبی در این نمایشگاه مشارکت فعال داشته باشد. در انتهای همین پست می توانید عکس های مربوط به غرفه سازی در نمایشگاه رنگ و رزین ۹۸، توسط آگرین را مشاهده نمائید.

آرشیو

نوزدهمین نمایشگاه بین المللی رنگ، رزین، پوشش های صنعتی و کامپوزیت در تاریخ ۱۸ الی ۲۱ آذرماه ۱۳۹۸ در محل نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می گردد.
امروزه به طور قطع مهمترین رویداد علمی‌-بازرگانی سالیانه با موضوع صنایع پوشش در کشور عزیزمان ، نمایشگاه مذکور بوده و امید است با استمرار تلاش شرکت کنندگان ، بازدید کنندگان و برگزارکنندگان که سه رکن اساسی‌ هر نمایشگاه را تشکیل می‌‌دهند شاهد رشد همه ساله آن بوده تا بتوانیم در کمترین زمان ممکن به جایگاهی دست یابیم که نمایشگاه مذکور تبدیل به یکی از مهمترین رویدادهای سالیانه در عرصه جهانی‌ گردد، تا از این رهگذر و با همکاری و همداستانی تمام بخشهای اقتصادی شاهد توسعه یافتگی در سطح برترین اقتصادهای جهانی‌ آنچنان که در‌شأن نظام جمهوری اسلامی ایران است، باشیم.
در اولین دوره این نمایشگاه فضای تحت پوشش حدود ۳۰۵۰ متر مربع بوده که با تلاش مستمر مجریان و با استعانت از برترین شیوه های برگزاری و توسعه فعالیت های نمایشگاهی، توانست به رشد حداقل ۱۷ درصدی در سال فضای تحت پوشش را تا ۲۰۰۰۰ متر مربع افزایش دهد.
از مهمترین عوامل و شاخصه‌های موجود در کشور که توانسته موجبات رشد ادواری این نمایشگاه را فراهم آورد، وجود مقادیر قابل توجه مواد اولیه مورد نیاز صنایع مذکور در داخل کشور بوده، به طوریکه که فقط ۲۰ درصد از مایحتاج این صنعت از خارج از کشور تهیه می‌‌گردد . که امید است با تلاش خردمندانه دست اندرکاران و انجام سرمایه گذاری‌های مناسب در بخش‌های تحقیق و توسعه روز به روز از وابستگی کشور به واردات مواد اولیه و ماشین آلات و فناوری از خارج کاسته شده و میزان صادرات محصولات تولید داخل افزایش یابد.

منبع: وبسایت برگزارکننده نمایشگاه IPCC

نگاه سبز آگرین

غرفه های انجام شده در نمایشگاه رنگ و رزین توسط شرکت آگرین