هجدهمین نمایشگاه بین المللی دام، طیور و صنایع وابسته

هجدهمین نمایشگاه بین المللی دام، طیور و صنایع وابسته

در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران

هجدهمین نمایشگاه بین المللی دام، طیور و صنایع وابسته در تاریخ ۲۴ الی ۲۷ مردادماه ۱۳۹۸ در محل نمایشگاه بین االمللی تهران برگزار می‌گردد.
بر اساس اطلاعات موجود، نمایشگاه بین المللی دام، طیور و صنایع وابسته تهران IRAN PLEX با حضور تولید کنندگان، وارد کنندگان، متخصصین و فعالان اقتصادی این صنعت به عنوان یک رویداد اقتصادی در سطح منطقه می باشد.

معرفی نمایشگاه

نمایشگاه به عنوان بستری با هدف معرفی کالاها و محصولات جدید، ایجاد فرصت تعامل با تولید کنندگان، بازرگانان و متخصصین بخش، آشنایی با آخرین دستاوردها، ایجاد فرصت مذاکرات و عقد قراردادهای کاری و … همواره مورد توجه بوده است و مشارکت در این پدیده اقتصادی – تبلیغاتی می تواند بهره وری و بازخورد مطلوبتر را برای شرکت کنندگان فراهم سازد.
آمار موجود از افزایش تعداد مشارکت کنندگان در بخش داخلی و خارجی نمایشگاه و افزایش متراژ فضای نمایشگاه دام ،طیور، فرآورده های لبنی و صنایع وابسته، گویای تلاش شرکت میلاد مبتکر شرق طی ۱۰دوره برگزاری نمایشگاه فوق می باشد.

اهداف برگزاری نمایشگاه دام و طیور ۹۸

· معرفی محصولات جدید
· ایجاد فرصت جهت برقراری ارتباط و شناسایی شرکتهای معتبر داخلی وخارجی
· آشنایی با آخرین دستاوردها و فن آوریهای تخصصی ارائه شده از سوی شرکت کنندگان
· در اختیار گذاردن فرصت انعقاد قرارداد های کاری، پیشرفت و توسعه فعالیتهای اقتصادی شرکت کنندگان
· یافتن نمایندگان فعال
· شناخت نیازهای مشتری
· ارزیابی نحوه افزایش توان صنعت دام و طیور
· بهره گیری گسترده از تبلیغات در جهت افزایش اعتبار و معرفی بهتر شرکت کنندگان
· فراهم ساختن زمینه مناسب جهت ارائه آخرین دستاوردهای نوین علمی، پژوهشی و صنعتی در حوزه های مختلف
· شناخت توانایی های علمی، پژوهشی و صنعتی کشور و تقویت ارتباط بین دانشگاه ها و صنایع و مراکز علمی- پژوهشی کشور
· افزایش کیفیت تولید و رسیدن به استانداردهای جهانی
· آشنایی و تبادل تجربیات شرکت ها با یکدیگر در یک مکان مناسب و زمان کوتاه
این نمایشگاه با هدف انتقال و مبادله دانش و تکنولوژی بین فعالان صنعت دام و طیور ایران و دیگر کشورهای پیشرفته برگزار می‌شود. حضور در این نمایشگاه فرصتی مناسب برای دیدار و ملاقات با طیف وسیع مدیران انجمن‌ها و اتحادیه‌ها، مقامات و مسؤولان ارشد دولتی، کارشناسان، سرمایه‌گذاران، پرورش‌دهندگان مزارع دام و طیور، توزیع‌کنندگان و تأمین‌کنندگان تجهیزات صنعتی، صنایع خوراک، شرکت‌های دارویی و واکسن از داخل و خارج از کشور بود.از سویی دیگر انتقال و مبادله دانش و تکنولوژی بین فعالان صنعت دام و طیور ایران و دیگر کشورهای پیشرفته و آشنایی با آخرین دستاوردهای علمی و پژوهشی در این صنعت، گامی مهم در راستای ارتقاء اقتصاد دامپروری و دامپزشکی ایران می باشد.
معرفی دستاوردها، ظرفیت ها و توانمندی های شرکت ها، نهادها و سازمان های داخلی، انتقال دانش، تکنولوژی و تجربیات آشنایی با الگوهای موفق جهانی در عرصه دام و طیور فراهم کردن زمینه های لازم برای سرمایه گذاری شرکت های داخلی و خارجی نمایشگاه بین المللی صنعت دام، طیور و صنایع وابسته بوده است.

منبع: وبسایت شرکت نمایشگاه میلاد مبتکر

نگاه سبز آگرین