نمایشگاه بین المللی ایران سبز

چهارمین نمایشگاه بین المللی ایران سبز (Iran Green)

در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران

چهارمین نمایشگاه بین‌المللی ایران سبز (Iran Green) در تاریخ ۲۲ الی ۲۴ فروردین ماه ۱۳۹۸ در محل نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می‌گردد. این نمایشگاه با عنوان نمایشگاه بین‌المللی ایران سبز – باغبانی، صنعت گلخانه‌سازی، نهاده‌های کشاورزی، ماشین آلات، گل و گیاه و صنایع وابسته می‌باشد.
ساعت بازدید از نمایشگاه از ۱۰ صبح الی ۱۸ بعد‌از‌ظهر می‌باشد. علاقمندان می‌توانند جهت بازدید از این نمایشگاه به محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران واقع در اتوبان چمران مراجعه نمایند.
حضوربیش از ۱۵۰ شرکت خارجی عمدتا اروپایی، درسه دوره گذشته نمایشگاه ((ایران سبز)) بیانگراهمیت مشارکت دراین نمایشگاه برای سایرکشورها بوده و حضور پررنگ شرکتها وتولیدکنندگان داخلی درکنار شرکت های بین المللی در سومین دوره این نمایشگاه، نشان داد که ایران می تواند بعنوان مرکزی برای تبادل وتعامل تجاری درمنطقه وجهان درزمینه شاخه هایی از کشاورزی کشورمعرفی شود.
با حضور خود در این رویداد، برگزارکنندگان را جهت دستیابی به یکی ازاهداف خود که برپایی بزرگترین نمایشـگاه بین المللی درزمینه باغبانی وصنایع وابسته در منطقه است را پشتیبانی فرمائید.
لازم به ذکر است که مشارکت کنندگان در نمایشگاه “ایران سبز” می توانند با استفاده از تسهیلات ویژه در نمایشگاه سال آینده کشور هلند حضور یابند.
منبع: وبسایت شرکت نمایشگاهی خزر اوراسیا
نگاه سبز آگرین