چهارمین نمایشگاه بین المللی لیزر و فوتونیک lasershow2021

چهارمین نمایشگاه بین المللی لیزر و فوتونیک

در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران

چهارمین نمایشگاه بین المللی لیزر و فوتونیک ۱۴۰۰ – lasershow 2021

چهارمین نمایشگاه بین المللی لیزر و فوتونیک lasershow 2021 در تاریخ ۱۶ الی ۱۹ آبان ماه ۱۴۰۰ در محل نمایشگاه بین المللی تهران برگزار شد.

نمایشگاه بین المللی لیزر و فتونیک

به‌طور کلی، امروزه اهمیت علوم لیزر و فتونیک به حدی رسیده است که گاه توانمندی علمی و فنی کشورها، براساس عمق ورود آنها به دنیای لیزر و فتونیک سنجیده می‌شود و کشورهای پیشرفته با بهره‌گیری از این فناوری‌های مهم، توانسته‌اند تحولات عظیمی در جهان ایجاد کنند. در کنار استفاده روزافزون لیزر و فتونیک به شکل مرسوم در صنایع و مراکز پزشکی و تحقیقاتی، فناوری‌های جدیدی مانند پرینتر سه بعدی لیزری و یا فناوری جدید موسوم به Li-Fi که بر اساس انتقال داده از طریق نور پایه گذاری شده، مدیون دستاوردهای لیزر و فتونیک می‌باشند که هریک، بدون شک،  نوید بخش ظهور یک انقلاب جدید در مراکز علمی، صنعتی و دنیای ارتباطات می باشند.

بنابراین به‌روزکردن فناوری‌های اپتیکی و لیزری یک نیاز ضروری برای پیشرفت هر کشور محسوب می‌شود. محور نمایشگاه لیزر و فوتونیک ایران، نیز گسترش استفاده از این فناوری‌ها در مراکز صنعتی، پزشکی و تحقیقاتی می‌باشد. با هدف استفاده از همه ظرفیت‌های مرتبط و تاثیرگذار، این نمایشگاه همه بخش‌های لیزر و فوتونیک  شامل انواع شرکت های تولیدی (صنعتی و پزشکی)، شرکت های خدماتی و بازرگانی را پوشش می‌دهد.

در بخش شرکت های تولیدی موارد مختلفی همچون لیزر و فوتونیک، اپتیک، فناوری ساخت برای اپتیک، حسگرها، اندازه‌گیری و آزمون، سیستم‌های لیزری برای مهندسی تولید، سیستم‌های اندازه‌گیری اپتیکی، تصویربرداری، ارتباطات و داده‌های اپتیکی، بیوفوتونیک و مهندسی پزشکی و نیز امنیت انرژی را شامل می شود.

بخش خدماتی شامل خدمات صنعتی با لیزر همچون حکاکی، برشکاری، جوش و تبلیغات و غیره و نیز خدمات پزشکی لیزری و پشتیبانی فنی ابزارهای لیزری است. افزون بر این، با هدف رشد و توسعه استارتاپ‌ها و در نهایت ورود بخش خصوصی توانمند به حوزه طراحی و ساخت محصولات نوین، بخشی از نمایشگاه به استارتاپ‌های فعال اختصاص یافته است.

بنابراین نمایشگاه لیزر و فوتونیک ایران، میزبان گروه‌های تولیدی (شامل اپتوالکترونیک، مهندسی مکانیک، نیمرسانا، خودرو، هوافضا، تحقیقات دانشگاهی در علوم، پردازش پلاستیک و فلز، صنایع داروسازی و شیمیایی و بیوتکنولوژی دارویی)، گروه‌های خدماتی (صنعت و کلینیک‌های پزشکی) و استارتاپ‌ها خواهد بود.

نگاه سبز آگرین

جهت ورود به فرم سفارش طراحی غرفه، ویژه این نمایشگاه و دریافت تخفیف غرفه سازی بر روی دکمه مقابل کلیک نمائید سپس فرم را با دقت تکمیل و ارسال نمائید.