نمایشگاه ایران هلث 98 نمایشگاه تجهیزات پزشکی iran health

بیست و دومین نمایشگاه بین المللی تجهیزات پزشکی داروئی و آزمایشگاهی (ایران هلث) ۹۸

در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران

نمایشگاه ایران هلث (Iran Health ) 98

بیست و دومین نمایشگاه بین المللی تجهیزات پزشکی، داروئی و آزمایشگاهی ( ایران هلث ) از تاریخ ۱۹ خردادماه ۹۸ در محل نمایشگاه بین المللی تهران، آغاز به فعالیت نمود. شرکت نگاه سبز آگرین افتخار داشت تا به عنوان غرفه‌ساز در این نمایشگاه مشارکت نماید. نمایشگاه ایران هلث امسال، مانند سال‌های قبل میزبان جمع کثیری از صاحبان و فعالان صنایع تجهیزات پزشکی، داروئی و آزمایشگاهی است تا آخرین دست‌آوردها و محصولات خود را در معرض بازدید عموم قرار دهند. ایران هلث امسال تا پایان ساعت کاری خود در تاریخ ۲۲ خردادماه ادامه خواهد داشت.

آرشیو

بیست و دومین نمایشگاه بین المللی تجهیزات پزشکی، داروئی و آزمایشگاهی ( ایران هلث ) در تاریخ ۱۹ الی ۲۲ خردادماه ۱۳۹۸ در محل نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می‌گردد.

نمایشگاه ایران هلث ۲۲ به عنوان بزرگترین رویداد نمایشگاهی در صنعت تجهیزات پزشکی، دارویی و آزمایشگاهی در کشور می‌باشد. این نمایشگاه با اهداف رشد این صنعت و ارتقای فعالیت‌ها و نوآوری‌های هدفمند در حوزه تجهیزات پزشکی، دارویی و آزمایشگاهی، برگزار می‌گردد. از مزایای شرکت در این نمایشگاه می‌توان به معرفی توانمندی‌های و محصولات شرکت‌های داخلی و خارجی اشاره نمود. همچنین زمینه برای برقراری ارتباط مستقیم مشتریان و صاحبان صنایع، شناخت رقبا و آشنایی با خدمات، محصولات و برنامه‌هایشان و فرثت جذب سرمایه‌گذار و توسعه فعالیت‌های واحد‌های صنعتی، فراهم می‌گردد. از دیگر مزایایشرکت در نمایشگاه ایران هلث ارتباط با تامین‌کنندگان مواد خام و خدمات دهنده‌های صنعتی و همچنین تعامل با شرکت‌های همکار جهت برون‌سپاری و پیمانکاری اشاره نمود.

نگاه سبز آگرین

غرفه های انجام شده در نمایشگاه ایران هلث ۹۸ توسط شرکت آگرین