پنجمین نمایشگاه بین المللی صنعت شیشه، بلور، کریستال، ماشین آلات، تجهیزات و صنایع وابسته iranglassshow2022

پنجمین نمایشگاه بین المللی صنعت شیشه، بلور، کریستال، ماشین آلات، تجهیزات و صنایع وابسته

در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران

پنجمین نمایشگاه بین المللی صنعت شیشه، بلور، کریستال، ماشین آلات، تجهیزات و صنایع وابسته 1401 – IranGlassShow2022

پنجمین نمایشگاه بین المللی صنعت شیشه، بلور، کریستال، ماشین آلات، تجهیزات و صنایع وابسته در تاریخ 5 الی 8 تیرماه 1401 در محل نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می گردد.

برگزاری نمایشگاه بین المللى شیشه و صنایع وابسته می تواند پل ارتباطى بین بازرگانان، کارشناسان صنعت گران و محققین صنعت شیشه در ایران با یکدیگر و دیگر کشورهاى جهان باشند. برگزاری این نمایشگاه تنها براى نمایش کالاها و انجام مذاکرات تجارى پیرامون آنها برگزار نمى شوند، بلکه اطلاعات گوناگون در زمینه قیمت هاى رقابتى در سطح جهانی، آخرین استانداردهاى کیفی، آخرین پیشرفت هاى صنعتی، دستاوردهاى پژوهش علمى و ایده هاى اقتصادى – تکنولوژى نیز در خلال برگزارى نمایشگاه ها مورد تبادل قرار مى گیرند.

نمایشگاه شیشه و بلور

به وجود آوردن زمینه مساعد جهت انجام ملاقات هاى صنعتی و اقتصادى بین بلندپایگان این صنعت، جهت ایجاد همکاری و تفاهم میان آنها، بیانگر بعد دیگرى از فلسفه وجودى نمایشگاه بین المللى شیشه و صنایع وابسته مى باشد، تا جائى که این نمایشگاه می تواندبه صورت یکى از کارآمدترین ابزارها جهت گسترش و تعمیق مناسبات اقتصادی ،بازرگانی و صنعتی در صنعت شیشه خاورمیانه باشد .برگزاری نمایشگاه بعنوان یکی از گام های مهم جهت تسریع در رسیدن به اهداف بلندمدت و نفوذ در بازارهاى جدید و همچنین یافتن شرکای تجاری راه متداول و خوبى است.

منبع: iranglassshow

نگاه سبز آگرین

جهت ورود به فرم سفارش طراحی غرفه، ویژه این نمایشگاه و دریافت تخفیف غرفه سازی بر روی دکمه مقابل کلیک نمائید سپس فرم را با دقت تکمیل و ارسال نمائید.