بیستمین نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی 5 الی 8 دی ماه ۹۹

بیستمین نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی

در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران

بیستمین نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی ۱۳۹۹ – ۲۰۲۰

پس از هماهنگی‌های انجام شده با شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین المللی جمهوری اسلامی ایران و تأیید ستاد ملی مقابله با کرونا، بیستمین نمایشگاه بین‌المللی لوازم خانگی در تاریخ ۵ تا ۸ دی ماه ۱۳۹۹ برابر با ۲۵ تا ۲۸ دسامبر ۲۰۲۰ در محل نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می‌شود.

آرشیو ۲

بیستمین نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی که قرار بود در تاریخ ۱۱ الی ۱۴ آذرماه ۱۳۹۹ در محل نمایشگاه بین المللی تهران برگزار شود، به تعویق افتاد. در صورت مشخص شدن تاریخ برگزاری، متعاقباً در همین پست اعلام خواهد شد.

آرشیو

بیستمین نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی در تاریخ ۱۱ الی ۱۴ آذرماه ۱۳۹۹ در محل نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می گردد.

با عنایت به موافقت ستاد ملی مبارزه با کرونا جهت برگزاری نمایشگاه‌ها طبق تقویم نمایشگاهی شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی ج. ا. ایران؛ انجمن صنایع لوازم خانگی ایران این نمایشگاه را با مجوز سازمان توسعه تجارت ایران و همکاری شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران برگزار می‌کند.

نمایشگاه با هدف تأمین بازار داخل و ترغیب شرکت‌ها به توسعه صادرات، از تاریخ ۱۱ تا ۱۴ آذر ماه ۱۳۹۹ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار خواهد شد.

نگاه سبز آگرین

برخی غرفه های انجام شده در نمایشگاه دوره های قبل لوازم خانگی ایران توسط شرکت آگرین

جهت ورود به فرم سفارش طراحی غرفه، ویژه این نمایشگاه و دریافت تخفیف غرفه سازی بر روی دکمه مقابل کلیک نمائید سپس فرم را با دقت تکمیل و ارسال نمائید.