بیست و دومین نمایشگاه بین المللی مخابرات، فناوری اطلاعات و راه حل های نو آورانه - تلکام 1400 irantelecom2021

بیست و دومین نمایشگاه بین المللی مخابرات، فناوری اطلاعات و راه حل های نو آورانه - تلکام

در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران

بیست و دومین نمایشگاه بین المللی مخابرات، فناوری اطلاعات و راه حل های نو آورانه – تلکام ۱۴۰۰ – IranTelecom 2021

بیست و دومین نمایشگاه بین المللی مخابرات، فناوری اطلاعات و راه حل های نو آورانه – تلکام در تاریخ ۲ الی ۵ دی ماه ۱۴۰۰ در محل نمایشگاه بین المللی تهران برگزار میگردد.

نمایشگاه بین المللی تلکام ۱۴۰۰

با توجه به نقش پراهمیت و ارزنده ارتباطات و فناوری اطلاعات در عصر حاضر، و از سوی دیگر جایگاه ویژه ومهم برگزاری نمایشگاههای بین المللی در تبادل اطلاعات فنی-بازرگانی و آشنائی صاحبان صنایع و پژوهشگران و دست اندرکاران با آخرین دستاوردهای صنعتی و فناوری روز جهان و همچنین بمنظور معرفی توان توسعه و پتانسیل کشور در زمینه این صنعت برگزاری سالیانه نمایشگاه بین المللی مخابرات و – ایران تله کام، بصورت تخصصی بین المللی از سال ۱۳۷۹ در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران توسط شرکت پالار سامانه، با همکاری شرکت سهامی نمایشگاههای ج.ا.ایران و سازمان توسعه تجارت و حمایت وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، آغاز گردید و ادامه یافت.

بیست و دومین نمایشگاه بین المللی مخابرات ،فناوری اطلاعات و راه حل های نو آورانه– ایران تلکام ۲۰۲۱ با اخذ مجوز از سازمان توسعه تجارت ایران و با همکاری شرکت سهامی نمایشگاههای بین المللی ج.ا.ایران، توسط شرکت پالار سامانه از تاریخ ۲ لغایت ۵ دیماه ۱۴۰۰ در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران برگزار خواهد گردید.

«قابل توجه متقاضیان محترم مشارکت در نمایشگاه ایران تله کام ۲۰۲۱»

فراخوان، اعلام تعرفه ها و آغاز مراحل ثبت نام متقاضیان مشارکت در بخش داخلی نمایشگاه ایران تله کام ۲۰۲۱ به زودی آغاز خواهد گردید. از کلیه متقاضیان مشارکت در بخش داخلی تقاضا می گردد تا درخواست اولیه خود را با تکمیل فرم مربوطه جهت ثبت در بانک اطلاعاتی نمایشگاه، تا قبل از شروع جانمایـی جهت امکان اطلاع رسانی به ستاد برگزاری ارائه نمایند.

تاریخ دقیق آغاز مراحل جانمائی و ثبت نام قطعی از متقاضیان مشارکت بخش داخلی به زودی از طریق سایت رسمی این نمایشگاه و ارسال پیامک به اطلاع متقاضیان خواهد رسید.

لازم است تا متقاضیان مشارکت در بخش ریالی نسبت به ارائه مدارک زیر به ستاد برگزاری جهت بررسی موردنیاز، قبل از شروع جانمایـی اقدام نمایند :

– پروانه بهره برداری یا پروانه صنفی تولیدی معتبر

– ثبت آرم تجاری محصولات

– تائیدیه تولید براساس یکی از استانداردهای ملی و یا معتبر بین المللی

– بروشور وکاتالوگ شرکت متقاضی در خصوص کالاها و خدماتی که توسط شرکت کننده در نمایشگاه ارائه خواهد شد.

لازم به ذکر است، نامه های درخواست متقاضیان مشارکت فقط در صورت به همراه داشتن مدارک لازم جهت بررسی ارزی- ریالی بشرح فوق توسط ستاد برگزاری مورد پذیرش قرار خواهند گرفت.

در صورت نیــــــــــاز به کسب اطلاعات بیشتر از طریق شماره تلفن ها و یا فاکس با ستاد برگزاری نمایشگاه بشرح زیر تماس حاصل فرمائید.

تلفـن(بخش اداری-ثبت نام) : ۸۸۰۵۹۴۵۷ – ۸۸۰۵۹۴۵۸ – ۸۸۰۵۹۴۵۹      فاکس : ۸۸۰۴۴۸۱۷

منبع: وبسایت ایران تلکام

نگاه سبز آگرین

غرفه های انجام شده در نمایشگاه تلکام گذشته توسط شرکت آگرین

جهت ورود به فرم سفارش طراحی غرفه، ویژه این نمایشگاه و دریافت تخفیف غرفه سازی بر روی دکمه مقابل کلیک نمائید سپس فرم را با دقت تکمیل و ارسال نمائید.