بیست و دومین نمایشگاه بین المللی صنعت برق elecshow2022

بیست و دومین نمایشگاه بین المللی صنعت برق

در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران

نمایشگاه بین المللی صنعت برق 1401 – ELECSHOW 2022

نمایشگاه بین المللی صنعت برق در تاریخ 29 آبان الی 2 آذر1401 در محل نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می گردد.

ثبت نام نمایشگاه صنعت برق

پیش ثبت نام بیست و دومین نمایشگاه بین المللی صنعت برق ایران از روز سه‌شنبه مورخ ۱۴۰۱/۵/۲۵ آغاز می‌شود.

درباره نمایشگاه برق

نمایشگاه بین المللی صنعت برق ایران هر ساله به عنوان بزرگترین رخداد صنعتی و تجاری ایران در حوزه صنعت برق كه با حضور جمع كثیری از شركت‌های توانمند داخلی و خارجی در زمینه صنعت برق برپا می گردد. فرصت بسیار خوبی است تا شركت‌های فعال در این صنعت دستاوردها و محصولات خود را در معرض بازدید دست‌اندركاران و متخصصان این صنعت قرار دهند و با در نظر گرفتن روند تقاضای بازارها و سمت و سوی رشد این صنعت، فعالیت‌ها و نوآوری‌های آتی خود را هدایت نمایند

بنابراین به اطلاع كلیه علاقمندان و فعالان در این صنعت مهم و كلیدی می‌رساند بیست و دومین دوره این نمایشگاه بین المللی در ۲۹ آبان ماه الی ۲ آذر ۱۴۰۱ در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد.
در این راستا ستاد برگزاری قصد دارد با رویكردی متفاوت خدمات ویژه‌ای را جهت هرچه بهتر معرفی كردن شركت‌كنندگان در این نمایشگاه ارائه نماید.
با این امید كه برگزاری این رویداد بزرگ با مشاركت كلیه دست اندركاران این صنعت، گامی رو به جلو در راستای اعتلا و انعكاس هر چه بیشتر توانمندی‌های این صنعت در ایران و جهان باشد.

نگاه سبز آگرین

جهت ورود به فرم سفارش طراحی غرفه، ویژه این نمایشگاه و دریافت تخفیف غرفه سازی بر روی دکمه مقابل کلیک نمائید سپس فرم را با دقت تکمیل و ارسال نمائید.