بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی الکامپ elecomp26

بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی الکامپ

در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران

بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک ( الکامپ ) ۱۴۰۰ – ELECOMP 2021

بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی الکامپ در تاریخ ۲۷ الی ۳۰ بهمن ماه  ۱۴۰۰ در محل نمایشگاه بین المللی تهران  لغو شد.

آرشیو ۳

بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی الکامپ در تاریخ ۲۷ الی ۳۰ بهمن ماه  ۱۴۰۰ در محل نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می گردد.

آرشیو ۲

بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی الکامپ بدلیل شیوه‌نامه‌ها و قرار گرفتن تهران در وضعیت قرمز، برگزاری نمایشگاه به زمان دیگری موکول می گردد که تاریخ جدید متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

آرشیو

بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی الکامپ در تاریخ ۱۸ الی ۲۱ تیرماه ۱۴۰۰ در محل نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می گردد.

نمایشگاه الکامپ در عرصه طراحی، ساخت و تولید و پشتیبانی از محصولات، خدمات، محتوی و راهکارهای صنایع الکترونیک، کامپیوتر و دیجیتال در اقتصاد ایران و بزرگترین رویداد فناوری کشور است. الکامپ همه ساله با حضور گسترده و چشمگیر دست اندرکاران این حوزه و مخاطبان آنها در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می گردد.

اهداف برگزاری نمایشگاه الکامپ

نمایشگاه الکامپ، آوردگاهی است که سالانه ذینفعان توسعه و تحول اقتصاد دیجیتال با بررسی فرصت های بازار به جایگاه سازی محصولات و خدمات خود پرداخته و عملکرد سالانه خود را در معرض دید و داوری مشتریان و استفاده کنندگان قرار می دهند تا با تحریک تقاضای بازار به تعمیق و گسترش اقتصاد کشور یاری رسانند. دستیابی به اقتصاد دانش بنیان و عمق بخشی به اقتصاد زیست بوم فناوری کشور جز با مشارکت فعال تمامی ذینفعان اقتصاد و تحول دیجیتال در حوزه های مختلف الکترونیک، کامپیوتر(سخت افزار و نرم افزار) و حضور مقتدرانه بازیگران بخشهای مختلف اقتصادی، صنعتی و خدماتی کشور محقق شدنی نیست.

بخش های نمایشگاه

بخش الکام ترندز با هدف به نمایش گذاشتن دستاوردها، قابلیت ها و توانمندی های اعضاء در مورد جدیدترین ترندهای جهانی برگزار می شود. سازمان های دولتی به شکل گسترده تر، دستاوردهای خود را برای مردم و کسب و کارهای بخش خصوصی به نمایش گذاشته تا با یاری جستن از توان های مردمی و جذب مشارکت ها خدمات دولتی را توسعه داده و در دسترس عموم قرار دهند. به منظور اشتراک مساعی، شبکه سازی و هم افزایی تجربیات فن سالاران در حوزه های گوناگون ICT در بخش الکام تاکز به گفتمان سازی در حوزه های تحول دیجیتال، اقتصاد دیجیتال، دولت الکترونیک و هوشمند سازی شهرها و بسیاری از مقولات راهبردی و یا عملیاتی در حوزه الکترونیک و کامپیوتر پرداخته می شود.

از آنجا که خلق آینده بهتر با درخشش ستاره های نوظهور الکام استارز امکان پذیر می شود، به مانند ادوار گذشته و با تخصیص ظرفیت مضاعف مادی و معنوی، میزبان صدها ستاره فعال پر شور و نوآور در بخش رقابتی کسب و کارهای نوپا در نمایشگاه امسال خواهیم بود . به منظور رونق تولیدات دیجیتال و نوآورانه، بخش الکام گیمز با حضور فعالان و بازیگران زیست بوم بازی های رایانه ای از دیگر بخشهای مهم و پر مخاطب الکامپ امسال خواهد بود.

بی تردید، تحقق رویای ایران دیجیتال، مستلزم پرورش و توانمند سازی سرمایه های ارزشمند انسانی است که در بخشی مجزا با نام الکام جابز به آن پرداخته خواهد شد. مهارت افزایی و توانمند سازی نیروی انسانی پویا و هدایت آن به سمت کسب و کارهای مرتبط، یکی از مهمترین بخش های الکامپ می باشد که بصورتی تعاملی و منطبق با نیازهای روزآمد بازار کار داخلی و بین المللی برگزار خواهد شد.

منبع: وبسایت نمایشگاه iran-elecomp

نگاه سبز آگرین

غرفه های انجام شده در نمایشگاه الکامپ گذشته توسط شرکت آگرین

جهت ورود به فرم سفارش طراحی غرفه، ویژه این نمایشگاه و دریافت تخفیف غرفه سازی بر روی دکمه مقابل کلیک نمائید سپس فرم را با دقت تکمیل و ارسال نمائید.