بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی تأسیسات ساختمان و سیستم های سرمایشی و گرمایشی IHE 2021

بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی تأسیسات ساختمان و سیستم های سرمایشی و گرمایشی

در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران

بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی تأسیسات ساختمان و سیستم های سرمایشی و گرمایشی 1401 – IHE 2022

بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی تأسیسات ساختمان و سیستم های سرمایشی و گرمایشی IHE 2022 در تاریخ 19 الی 22 مهرماه 1401 در محل نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می گردد.

نمایشگاه بین المللی تاسیسات و سیستم های سرمایشی و گرمایشی

نمایشگاه‌‌ فرصت بسیار ارزشمندی را برای صاحبان صنایع فراهم می‌آورد تا توانمندی‌ها، محصولات و دستاوردهای خود را در سطع وسیعی عرضه نمایند. نمایشگاه بین‌المللی تأسیسات و سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی تهران IRAN HVAC&R سالانه با حضور جمع کثیری از شرکت‌های صنعتی داخلی و بین‌المللی برگزار می‌گردد. این نمایشگاه طی بیست سال گذشته به عنوان بزرگترین رویداد تاسیسات در خاورمیانه، همواره با استقبال بی‌نظیر صاحبان صنایع مواجه بوده و در سال گذشته با وجود محدودیت های بسیاری که بابت ویروس کرونا بود با حضور 250 شرکت صنعتی از 8 کشور جهان در فضایی به مساحت 31000 متر مربع برگزار شده است. شرکت‌های صنعتی در این نمایشگاه محصولات، قابلیت‌های فنی و نوآوری‌های خود را به بازدیدکنندگان عرضه می‌نمایند و از تعامل با دست‌اندرکاران صنعت تاسیسات و فرصت‌های تجاری موجود بهره می‌گیرند.

نمایشگاه تاسیسات

بیست و یکمین دوره نمایشگاه بین المللی تاسیسات و سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی در تاریخ 19 لغایت 22 مهر ماه سال 1401 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران آغاز بکار می‌نماید و فعالان و صاحب‌نظران حوزه تأسیسات را در محیطی تجاری و تخصصی گرد هم می‌آورد.

نگاه سبز آگرین

برخی غرفه های انجام شده در نمایشگاه تاسیسات گذشته توسط آگرین

جهت ورود به فرم سفارش طراحی غرفه، ویژه این نمایشگاه و دریافت تخفیف غرفه سازی بر روی دکمه مقابل کلیک نمائید سپس فرم را با دقت تکمیل و ارسال نمائید.