دوازدهمین نمایشگاه بین المللی خانه مدرن، معماری داخلی و دکوراسیون

دوازدهمین نمایشگاه بین المللی خانه مدرن، معماری داخلی و دکوراسیون

در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران

دوازدهمین نمایشگاه بین المللی خانه مدرن، معماری داخلی و دکوراسیون ۱۴۰۰ – MIDEX 2022

دوازدهمین نمایشگاه بین المللی خانه مدرن، معماری داخلی و دکوراسیون در تاریخ ۲۱ الی ۲۴ دی ۱۴۰۰ در نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می گردد.

نمایشگاه‌‌‌های تجاری فرصت‌ بسیار ارزشمندی را برای صاحبان صنایع فراهم می‌آورند تا محصولات و توانمندی‌های خود را در سطح وسیعی عرضه نموده و با فعالان حوزه‌ی کاری خود ارتباط برقرار کنند. دوازدهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی معماری و دکوراسیون داخلی (MIDEX 2020) در تاریخ ۲۱ الی ۲۴ دی ماه سال ۱۴۰۰ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران آغاز بکار می‌نماید و فعالان و صاحب‌نظران امر را در محیطی تخصصی و تجاری گرد هم می‌آورد.

این نمایشگاه با استقبال گسترده‌ی فعالان داخلی و بین‌المللی و اخذ تاییدیه اتحادیه جهانی نمایشگاه‌های بین‌المللی (UFI)، در سال گذشته با حضور ۱۵۰ شرکت در مساحت ۵۲۰۰ متر مربع فضای نمایشگاهی برگزار شده است. در این نمایشگاه شرکت‌های داخلی و بین‌المللی محصولات، قابلیت‌های فنی و نوآوری‌های خود را به بازدیدکنندگان عرضه می‌نمایند و از تعامل با دست‌اندرکاران صنعت و فرصت‌های موجود بهره می‌گیرند.

نگاه سبز آگرین

غرفه های انجام شده در نمایشگاه میدکس گذشته توسط شرکت آگرین

جهت ورود به فرم سفارش طراحی غرفه، ویژه این نمایشگاه و دریافت تخفیف غرفه سازی بر روی دکمه مقابل کلیک نمائید سپس فرم را با دقت تکمیل و ارسال نمائید.