سومین نمایشگاه بین المللی خدمات خودرو، تقویت، تزئین و خدمات وابسته tunex 2023

سومین نمایشگاه بین المللی خدمات خودرو، تقویت، تزئین و خدمات وابسته

در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران

سومین نمایشگاه بین المللی خدمات خودرو، تقویت، تزئین و خدمات وابسته 1402 – Auto Service & TUNEX 2023

سومین نمایشگاه بین المللی خدمات خودرو، تقویت، تزئین و خدمات وابسته در تاریخ 23 الی 26 مهر 1402 در محل نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می‌گردد.

نمایشگاه خدمات خودرو و تزئین خودرو

بازار فروش قطعات جانبی خودرو یکی از پویاترین بازارهای جهان است و نمایشگاه تقویت و تزیین خودرو بستر بزرگی در جهت انتقال دانش و تکنولوژی، فناوری و تجارت در حوزه تقویت و تزیین خودرو می باشد.

نمایشگاه تقویت و تزیین خودرو گستردگی منحصر به فردی در گروه محصولات قابل ارائه در نمایشگاه دارد.

ارائه کنندگان محصولات و خدمات در این نمایشگاه می توانند با کنش های سازمان یافته و هماهنگ به داد و ستد کالاها، خدمات و اطلاعات با مخاطبان بپردازند.

نمایشگاه تقویت و تزیین خودرو بهترین جایگاه برای معرفی یک ایده نوین، نوآوری و نوآفرینی، اختراع و بدنه سازی است.

با حضور و با بهره مندی از فضا و امکانات ایجاد شده در نمایشگاه تقویت و تزیین خودرو، بستر و زمینه مناسبی جهت عرضه و نمایش توانمندی ها و مبادلات تجاری، سرمایه گذاری های مشترک و بین المللی محصولات خود به دست آورید.

نمایشگاه تیونکس 2023

تیونینگ یا اسپورت کردن خودرو:

گاهی اوقات با افرادی مواجه می‌شوید که بیش از هر چیزی به خودرو علاقه دارند. آن‌ها از هر فرصتی استفاده می‌کنند تا خودروی خود را از لحاظ شتاب، سرعت و ظاهر ارتقا دهند. انجام این تغییرات در خودرو به اصطلاح «تیونینگ» یا «اسپورت کردن خودرو» گفته می‌شود.

جالب است بدانید که تیونینگ و تقویت کردن خودرو طرفداران بسیاری دارد و این در حدی است که شرکت‌های مطرح و بزرگی در سراسر جهان، تیونینگ و تقویت بسیاری از محصولات کارخانه‌های مشهور و بزرگ خودروسازی را انجام می‌دهد.

در کشور ایران افرادی که علاقه شدیدی به تیونینگ و قوی کردن خودروی خود دارند در رده سنی ۱۸ تا ۳۰ هستند و معمولا بیش از آنکه خودرو را از لحاظ فنی تقویت کنند، به ظاهر و زیبایی آن اهمیت می‌دهند.

کافی است زمانی که در خیابان هستید به خودروهای تیونینگ شده نگاه کنید. رینگ، لاستیک، لامپ، سیستم صوتی، اگزوز و هر قسمت از ظاهر خودرو حتی ارتفاع آن نیز به کل تغییر کرده است.

منبع: وبسایت نمایشگاه tunex.nikaatis.ir

نگاه سبز آگرین

جهت ورود به فرم سفارش طراحی غرفه، ویژه این نمایشگاه و دریافت تخفیف غرفه سازی بر روی دکمه مقابل کلیک نمائید سپس فرم را با دقت تکمیل و ارسال نمائید.