سومین نمایشگاه بین المللی مدیریت پسماند، بازیافت، ماشین آلات و تجهیزات وابسته IWEX2022

سومین نمایشگاه بین المللی مدیریت پسماند، بازیافت، ماشین آلات و تجهیزات وابسته

در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران

سومین نمایشگاه بین المللی مدیریت پسماند، بازیافت، ماشین آلات و تجهیزات وابسته IWEX2022

سومین نمایشگاه بین المللی مدیریت پسماند، بازیافت، ماشین آلات و تجهیزات وابسته IWEX2022 در تاریخ ۷ الی ۱۰ اسفندماه ۱۴۰۰ در محل نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می گردد.

در ایران روزانه ۵۰ میلیون کیلوگرم زباله تولید می شود. تنها ۵% از زباله تولید شده در ایران بازیافت می گردد. قابلیت سالیانه ۵۰۰ میلیون دلار در آمد از محل بازیافت زباله در ایران وجود دارد. با نگاهی به آمارهای اشاره شده در میابیم ایران فرصتی مناسب جهت ارائه خدمات و تجهیزات مربوط به مدیریت پسماند و بازیافت زباله برای شرکت های خارجی و تولید کنندگان داخلی می باشد. این مهم با حضور شرکت ها در نمایشگاه IWEX تسهیل گردیده و برگزاری کنفرانس ها و جلسات B2B بستر مناسبی جهت ملاقات بین تجار و تبادل افکار به وجود می آورد.
ما امیدواریم در راستای سیاست های زیست محیطی دولت جمهوری اسلامی ایران و بمنظور ارتقاء سطح کیفی مدیریت پسماند و بازیافت زباله و همچنین جلوگیری از آلودگی اکوسیستم ، خاک و آب و سایر منابع طبیعی با حمایت سازمانهای ذیربط در کشور و همچنین حضور شرکت های معتبر داخلی و خارجی در نمایشگاه IWEX گامی موثر در خدمت به کشور جمهوری اسلامی ایران برداشته باشیم.

نگاه سبز آگرین

جهت ورود به فرم سفارش طراحی غرفه، ویژه این نمایشگاه و دریافت تخفیف غرفه سازی بر روی دکمه مقابل کلیک نمائید سپس فرم را با دقت تکمیل و ارسال نمائید.