سیزدهمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه

سیزدهمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه

در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران

سیزدهمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه ۱۴۰۰ – FINEX 2021

سیزدهمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه در تاریخ ۱۸ الی ۲۱ خردادماه ۱۴۰۰ در محل نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می گردد.

نمایشگاه بورس و بانک و بیمه به عنوان بزرگترین رویداد ایران در زمینه بورس، بانک و بیمه که سالانه با حضور جمع کثیری از شرکت های توانمند داخلی و خارجی در زمینه بورس، بانک و بیمه برپا می‌گردد، فرصت بسیار مغتنمی است تا شرکت های فعال، دستاوردها و خدمات خود را در معرض بازدید دست‌اندرکاران و متخصصان این عرصه قرار دهند و با در نظر گرفتن روند تقاضای بازارها و سمت و سوی رشد این عرصه، فعالیت ها و نوآوری های آتی خود را معرفی نمایند.

همانگونه که مستحضرید با گذشت بیش از یک دهه از برگزاری نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه، این رویداد به عنوان مهمترین و معتبرترین رویداد مالی کشور در سطح منطقه شناخته شده و با مشارکت گسترده فعالان، کارشناسان و متخصصان بازار مالی مواجه شده است. از این رو، برآنیم تا آغاز دهه دوم این نمایشگاه نیز همزمان با گسترش بازدیدکنندگان و حضور کشورهای مختلف، با شکوه تر از گذشته برگزار شود. افزایش ارتباط و آگاهی مردم از بازار مالی و خدمات آن، بالا بردن سواد مالی، ارائه توانمندیهای داخلی در هر سه حوزه بورس، بانک و بیمه از طریق آموزش و فرهنگ سازی، برپایی غرفه ویژه کودک و نوجوان، برگزاری کارگاه های آموزشی، همچنین فرآهم آوردن زمینه مناسب جهت تعاملات بین الملل با توجه به پیشرفت اخیر بین المللی در حوزه مالی و استقبال سرمایه گذاران خارجی به همراه فضای مذاکرات B2B، برگزاری رویداد استار تاپ حوزه مالی و …. از اهم برنامه های پیش بینی شده در این دوره از نمایشگاه می باشد.

لذا به اطلاع کـلیه علاقمندان و فعالان در این حـوزه مهم و کلیدی می رساند سیزدهمین دوره این نمایشگاه بین المللی از ۱۸ الی ۲۱ خردادماه ۱۴۰۰ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار خواهد شد.
در این راستا ستاد برگزاری قصد دارد با رویکردی متفاوت خدمات ویژه ای را جهت هرچه بهتر معرفی کردن شرکت کنندگان در این نمایشگاه ارائه نماید.

با این امید که برگزاری این رویداد بزرگ بـا مشارکت کلیه دست انـدرکـاران، گـامی رو به جلو در راسـتای اعتلاء و انعکاس هر چه بیشتر توانمندی های شرکت های حاضر در داخل و حوزه بین الملل باشند.

منبع: وبسایت نمایشگاه iranfinex

نگاه سبز آگرین

غرفه های انجام شده گذشته در نمایشگاه بورس و بانک توسط شرکت آگرین

جهت ورود به فرم سفارش طراحی غرفه، ویژه این نمایشگاه و دریافت تخفیف غرفه سازی بر روی دکمه مقابل کلیک نمائید سپس فرم را با دقت تکمیل و ارسال نمائید.