سی و دومین نمایشگاه بین المللی تخصصی صادراتی صنعت مبلمان

سی و دومین نمایشگاه بین المللی تخصصی صادراتی صنعت مبلمان

در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران

سی و دومین نمایشگاه بین المللی تخصصی صادراتی صنعت مبلمان 1402

سی و دومین نمایشگاه بین المللی تخصصی صادراتی صنعت مبلمان در تاریخ ۱۴ الی 17 تیرماه 1402 در محل نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می‌گردد.

نمایشگاه صنعت مبلمان 1402

سی و دومین نمایشگاه بین المللی صنعت مبلمان با هدف نمایش دستاوردها، محصولات و خدمات جدید در زمینه صنعت مبلمان، از تاریخ ۱۴ الی ۱۷ تیرماه ۱۴۰۲ در محل نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می‌گردد. این نمایشگاه، فرصتی برای تولیدکنندگان، صادرکنندگان و واردکنندگان صنعت مبلمان از سراسر دنیا برای تعامل و ارتباط با یکدیگر است.

با توجه به اهمیت این نمایشگاه، شرکت‌کنندگان بسیاری حاضر خواهند شد. در این نمایشگاه، محصولات مبلمانی داخلی و خارجی زیادی در گروه‌های مختلف از جمله مبلمان اداری، مبلمان خانگی، مبلمان رستوران و کافی‌شاپ، مبلمان باغ و … به نمایش در خواهند آمد.

همچنین، در این نمایشگاه، محصولات جدید و نوآورانه در زمینه صنعت مبلمان، تجهیزات و دستگاه‌های مورد نیاز برای تولید مبلمان، مواد اولیه و تکنولوژی‌های جدیدی که در صنعت مبلمان مورد استفاده قرار می‌گیرد، به نمایش گذاشته خواهد شد.

این نمایشگاه، فرصتی برای تعامل و ارتباط با نمایندگان تجاری و شرکت‌های صادرکننده مبلمان در سطح جهانی است. این فرصت، تولیدکنندگان و صادرکنندگان صنعت مبلمان را قادر می‌سازد تا با کسب اطلاعات در مورد نیازهای بازار و تقاضا، به روز رسانی محصولات خود را انجام دهند و با پیشرفت صنعت مبلمان در سطح جهانی، توسعه و رشد خود را تضمین کنند.

به طور کلی، سی و دومین نمایشگاه بین المللی تخصصی صادراتی صنعت مبلمان فرصتی برای ارتقاء صنعت مبلمان در سطح جهانی است و می‌تواند به عنوان یکی از مهمترین رویدادهای صنعت مبلمان در ایران شناخته شود.

نگاه سبز آگرین

جهت ورود به فرم سفارش طراحی غرفه، ویژه این نمایشگاه و دریافت تخفیف غرفه سازی بر روی دکمه مقابل کلیک نمائید سپس فرم را با دقت تکمیل و ارسال نمائید.