ششمین نمایشگاه بین المللی کاغذ، مقوا، فرآورده های سلولزی

ششمین نمایشگاه بین المللی کاغذ، مقوا، فرآورده های سلولزی و ماشین آلات وابسته

در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران

ششمین نمایشگاه بین المللی کاغذ، مقوا، فرآورده های سلولزی و ماشین آلات وابسته 1402

ششمین نمایشگاه بین المللی کاغذ، مقوا، فرآورده های سلولزی و ماشین آلات وابسته در تاریخ 1 الی 4 مردادماه 1402 در محل نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می گردد.

نمایشگاه بین المللی کاغذ و مقوا

ششمین نمایشگاه بین المللی کاغذ، مقوا، فرآورده های سلولزی و ماشین آلات وابسته، یکی از بزرگترین رویدادهای کسب و کار در صنعت کاغذ و مقوا در ایران و جهان است. این نمایشگاه در تاریخ 1 الی 4 مردادماه 1402 در محل نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می گردد.

این نمایشگاه، به عنوان یک فرصت برای معرفی محصولات و خدمات جدید به بازارهای داخلی و خارجی، شناخته شده است. در این رویداد، شرکت های بزرگ و کوچک، تولید کنندگان ماشین آلات، فرآورده های سلولزی، کاغذ و مقوا و همچنین ارائه دهندگان خدمات مربوط به این صنعت، به صورت مستقیم با مشتریان، مصرف کنندگان و همچنین با شرکت های رقیب خود در ارتباط هستند.

ششمین نمایشگاه بین المللی کاغذ و مقوا ، موقعیتی برای ارتقای صنعت کاغذ و مقوا در ایران و جهان است. این رویداد، فرصتی برای تبادل نظرات، پیدا کردن همکاری های جدید و بهبود روابط تجاری در صنعت کاغذ و مقوا می باشد.

شرکت کنندگان در این نمایشگاه، محصولات و خدمات خود را در گردهمایی های فنی و نشست های تخصصی ارائه می دهند و همچنین در نمایشگاه های بین المللی کاغذ، مقوا و محصولات سلولزی شرکت می کنند. این فرصت به شرکت ها کمک می کند تا از جدیدترین تکنولوژی ها و روش های تولید استفاده کنند و با ارائه محصولات و خدمات خود، بازاریابی و فروش خود را افزایش دهند.

در این نمایشگاه، مشتریان و مصرف کنندگان، به طور مستقیم با شرکت های تولید کننده محصولات ارتباط برقرار می کنند و می توانند از اطلاعات جدید درباره تکنولوژی ها و محصولات استفاده کنند. همچنین، مشتریان می توانند محصولات و خدمات مختلف را با هم مقایسه کنند و تصمیم گیری صحیح در مورد خرید محصولاتی که بهترین کیفیت را دارند، را انجام دهند.

اهداف برگزاری نمایشگاه کاغذ و مقوا و مواد سلولزی

هر ساله مسئولین بلند پایه کشوری با حضور در این نمایشگاه از نزدیک شاهد توانمندی ها و مشکلات این حوزه هستند و این فرصت مناسبی برای بیان نقطه نظرات خود به مسئولین می‌باشد. امکان برقراری ارتباط مستقیم فی مابین عرضه کنندگان و مصرف کنندگان در فضایی کاملا رقابتی و امکان حضور و معرفی تک تک فعالین این صنف جهت معرفی محصولات خود در فضایی کاملا رقابتی وجود دارد. همچنین امکان ورود تکنولوژی های نوین و بهره مندی از این تکنولوژیها، معرفی برندهای مطرح جهانی و تاثیر گزاری در بازارهای جهانی در نمایشگاه کاغذ و مقوا 1402 خواهد بود.

نگاه سبز آگرین

جهت ورود به فرم سفارش طراحی غرفه، ویژه این نمایشگاه و دریافت تخفیف غرفه سازی بر روی دکمه مقابل کلیک نمائید سپس فرم را با دقت تکمیل و ارسال نمائید.