نمایشگاه اختصاصی اوراسیا eurasia expo 2021

نمایشگاه اختصاصی اوراسیا ۱۴۰۰

در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران

نمایشگاه اختصاصی اوراسیا ۱۴۰۰ – Eurasia Expo 2021

نمایشگاه اختصاصی اوراسیا در تاریخ ۱۸ لغایت ۲۱ تیرماه ۱۴۰۰ در محل نمایشگاه بین المللی تهران برگزار شد. نمایشگاه اوراسیا امسال با حضور و مشارکت جمع گسترده ای از شرکت های داخلی و خارجی با هدف ارتقا سطح دانش و مراودات اقتصادی و تجاری برگزار گردید.

آرشیو

نمایشگاه اختصاصی اوراسیا در تاریخ ۱۸ لغایت ۲۱ تیرماه ۱۴۰۰ در محل نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می گردد.

حجم تجارت ایران با این اتحادیه ۲٫۶ میلیارد دلار در بالاترین سطح بوده است که با توجه به انعقاد موافقت نامه تجارت ترجیهی میان ایران و اتحادیه اقتصادی اوراسیا و اجرایی شدن این موافقت نامه از پنجم آبان ۱۳۹۸، نقطه عطفی در مناسبات اقتصادی کشورهای عضو با ایران خواهد بود.

لذا برآن شدیم تا با حمایت وزارت صنعت، معدن و تجارت و همت  سازمان توسعه تجارت  و یاری شرکت سهامی نمایشگاههای بین المللی ج.ا.ا   و مشارکت وزارتخانه های نیرو)رئیس کمیسیون مشترک ایران و روسیه) – تعاون – کار و رفاه اجتماعی –  نفت- جهاد کشاورزی – صندوق ضمانت صادرات – اتاقهای بازرگانی- صنایع و معادن و کشاورزی – اتاق تعاون- اتاق اصناف و کلیه موسسات مالی و اعتباری و بانکها و همچنین اتاقهای بازرگانی و وزارتخانه های صنعت و تجارت  کشورهای عضو ، نسبت به برگزاری این رویداد  بزرگ ملی اقدام نماییم.

اهداف برگزاری اولین نمایشگاه اختصاصی اوراسیا

با حضور بازرگانان ، تولید کنندگان ، کار آفرینان و مدیران ارشد کشورهای عضوشامل : روسیه، ارمنستان، بلاروس، قزاقستان، قرقیزستان و ایران

افتتاحیه نمایشگاه باحضور معاون اول محترم ریاست جمهور وزرای صمت، نیرو، تعاون کار و رفاه اجتماعی، جهادکشاورزی، امورخارجه، نفت و نمایندگان مجلس شورای اسلامی روسای اتاق بازرگانی کشورهای عضو و دیگر کشورها

 

استقرار یک تیم مترجم ۵۰ نفره حرفه ای مسلط به زبان های : روسی، انگلیسی، ارمنی، عربی، چینی، استانبولی، برای کمک به مذاکرات B2B

از شش ماه قبل (دسامبر ۲۰۲۰) کار تبلیغات و رسانه‌ای نمایشگاه در دستور کار قرار خواهد گرفت و از طریق رسانه‌های بین‌المللی برگزاری نمایشگاه پوشش رسانه‌ای داده خواهد شد.

برای این کار از رسانه‌های مؤثر دولتی روسیه و ایران و کشورهای دیگر استفاده خواهد شد.

ده روز قبل از نمایشگاه در سطح شهر تهران بیلبردهای نمایشگاه نصب می‌گردد.

در طول برگزاری نمایشگاه‌ خبرنگاران در داخل نمایشگاه مستقر خواهند شد و یک ستاد خبری حرفه‌ای در این خصوص تشکیل می‌گردد.

بازتاب نمایشگاه در پنج کشور عضو اتحادیه اقتصادی اوراسیا و در ایران و کشورهای دیگر انعکاس داده خواهد شد.

لازم به ذکر است این نمایشگاه اهمیت ویژه‌ای برای کشور ایران دارد و در حال حاضر عضویت ایران در اتحادیه اقتصادی اوراسیا بسیار حائز اهمیت است.

منبع: وبسایت برگزارکننده نمایشگاه اوراسیا Eurasia Expo

نگاه سبز آگرین

جهت ورود به فرم سفارش طراحی غرفه، ویژه این نمایشگاه و دریافت تخفیف غرفه سازی بر روی دکمه مقابل کلیک نمائید سپس فرم را با دقت تکمیل و ارسال نمائید.