نمایشگاه بین المللی ایران جابکس و ایران اجوتک iranjobex1400

نمایشگاه بین المللی ایران جابکس و ایران اجوتک

در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران

نمایشگاه بین المللی ایران جابکس و ایران اجوتک ۱۴۰۰ – IranJobEx 2022

نمایشگاه بین المللی ایران جابکس و ایران اجوتک در تاریخ ۲۷ الی ۳۰ بهمن ماه ۱۳۹۸ در محل نمایشگاه بین المللی تهران برگزار شد.

نمایشگاه کار ایران که به عنوان اولین و معتبرترین رویداد نمایشگاهی در حوزه‌ی اشتغال با حمایت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار می‌گردد، به دلیل گستردگی بخش‌های مختلف خود در سطوح حرفه‌ای داخلی و بین‌المللی، نیاز به وسعت فیزیکی قابل توجهی برای برگزاری موفق دارد، از این رو محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران به عنوان محل برگزاری این نمایشگاه در نظر گرفته شده است.
دوره‌های پیشین نمایشگاه بین المللی ایران جابکس با میزبانی از معتبرترین شرکت‌ها، سازمان‌ها و میهمانان عالیرتبه‌ی خارجی و داخلی، در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی به همت مرکز کار ایران و با حمایت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شده و امور گسترده و چند جانبه‌ای نظیر ارائه‌ غرفه، خدمات نمایشگاهی و برنامه‌های جانبی متنوعی در آن برای مخاطبین ارائه شده است.
این نمایشگاه که بزرگترین رویداد کاریابی و منابع انسانی در کشور است از تاریخ ۲۷ لغایت ۳۰  بهمن ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران با حضور سازمان ها و شرکت های داخلی و خارجی برگزار خواهد شد.

مزایای شرکت در نمایشگاه ایران جابکس

رویارویی مستقیم کارفرمایان و کارجویان، حمایت از استارتاپ ها و پروژه های دانش بنیان، ایجاد تعاملات بین المللی از جمله اهداف اصلی این نمایشگاه هستند. از جمله مزایایی که شرکت در نمایشگاه بین المللی ایران جابکس برای کارفرمایان و کارجویان خواهد داشت می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
مزایای کارفرمایان                                              مزایای کارجویان
ارتقا برند کارفرمایی                                           ارزیابی فرصت های شغلی داخلی
مصاحبه های رودررو                                         آشنایی با محیط های کاری شرکتها
جذب نیروهای نخبه و متخصص                            آشنایی با فرصت های شغلی بین المللی
تیم سازی برای استارت آپ ها                               اطلاع از نیازهای بازار کار
منبع: وبسایت نمایشگاه ایران جابکس

نگاه سبز آگرین

جهت ورود به فرم سفارش طراحی غرفه، ویژه این نمایشگاه و دریافت تخفیف غرفه سازی بر روی دکمه مقابل کلیک نمائید سپس فرم را با دقت تکمیل و ارسال نمائید.