نمایشگاه بین المللی تبریز

نمایشگاه بین المللی تبریز

معرفی و تقویم نمایشگاهی نمایشگاه بین المللی تبریز

نمایشگاه بین المللی تبریز:

اینجا نمایشگاه بین المللی تبریز است. استوار و پویا همچون نگینی درخشان در ورودی شهر تبریز، این دیار اولین ها و شایسته ی بهترین هاست.
در سال ۱۳۶۴ به همت مردان بلند آوازه صنعت و تجارت این دیار تفکر داشتن نمایشگاه بین المللی در ذهن بخش خصوصی و دولتی شکل گرفت و در همان سال زمینی به مساحت ۵۰ هکتار جهت احداث نمایشگاه واگذار گردید و متعاقب آن در سال ۱۳۶۸ شرکت نمایشگاه بین المللی این استان تاسیس شد و اقدام به برگزاری نمایشگاه در سالن های ورزشی، محوطه ائل گلی و اماکن مختلف در سطح شهر نمود.

با افتتاح محل دائمی طی مراسم کلنگ زنی توسط جناب آقای دکتر پرهیزکار استاندار وقت و آغاز عملیات ساخت و ساز شبانه روزی در ۱۴ هکتار و احداث سالن های شهریار، آذربایجان، ستارخان و سهند طی طرح ظربتی در مدت ۴ ماهه ، نمایشگاه بین المللی تبریز رسما” همزمان با گشایش دومین نمایشگاه بین المللی بزرگ ایران (تبریز) در مرداد ماه سال ۱۳۷۳ با حضور جناب آقای دکتر حبیبی معاون اول ریاست جمهوری وقت فعالیت های خود را رنگ و بویی دیگر داد و داستان تلاش ما شور و شوق نوین داد.

هر لحظه و هر ساعتمان در اشتیاق روز ظفر گذشت تا نهایت کار مجموعه ای زیبا بدون اخذ هیچ گونه وام بانکی و بهره وری از مزایای مالی و بر اساس سیستم مدیریت بی پول، مجهز به سالن های امیر کبیر (بزرگترین سالن نمایشی خاورمیانه)، پروین اعتصامی، شهریار، آذربایجان، ستارخان، سهند، ساختمان های اداری و دفاتر، پارکینگ اختصاصی، سالن اجتماعات، مسجد، آمفی تئاتر روباز، گلخانه، رستوران، قهوه خانه سنتی و هر آنچه در خور تحسین یک نمایشگاه است با تمام تلالو و درخشندگی خود جایگزین تپه ماهورهای ورودی این شهر شد و آغوش گشود تا میزبان لطف و صفای بزرگان، سروران و عزیزان این سرزمین باشد.

احداث سالن تشریفات اختصاصی در فرودگاه بین المللی تبریز در مدت ۳ ماه، ابتکار و تلاشی دیگر بود در جهت رفاه حال هموطنانمان در خارج از محل نمایشگاه و پذیرش مسافرین این دیار به مهر و فراهم نمودن امکانات اولیه جهت آسایش آنان تا شهره گردد دیار آذربایجان به میهمان دوستی و میهمان نوازی و این امر گام بلندی بود در جهت توسعه مراودات تجاری و جلب صدها بازرگان خارجی به سرزمینی پیشرو در تمدن وتولید.

تاسیس موسسه آموزش عالی ارس نیز حرکتی نوین بود در جهت تعلیم علاقمندان به یادگیری مهارت های بازاریابی بین المللی و صادرات و دانشی که بی تردید تجارتی بهینه را به دنبال دارد. این موسسه با گسترش امکانات و شرایط علمی خود پذیرای صدها دانشجو و دانش پژوه از نقاط مختلف ایران است.

همچون بیست سال پر تلاش، پر تحرک و پر بار پشت سر نهاده ایم و اقتدار و افتخار را سرمایه جاویدان خود ساخته ایم، به تو ای دیار خوبان سوگند، به تو ای پناه شیران سوگند که خون گرم لحظه های حیاتمان پناه بر درخت سبز توسعه و پایندگیت را عاشقانه سوگند خواهیم خورد.

شرکت نگاه سبز آگرین

شرکت نگاه سبز آگرین با بیش از ۱۴ سال سابقه در حوزه غرفه سازی نمایشگاه و طراحی انواع غرفه نمایشگاهی و دارنده گرید غرفه سازی A به عنوان مرکز طراحی، ساخت و اجرای خاص‌ترین غرفه های نمایشگاهی و سازه­ های نمایشگاهی در تهران و سایر شهرستان­‌های ایران شناخته شده­‌است.

اطلاعات تماس نمایشگاه

تقویم نمایشگاهی نمایشگاه بین المللی تبریز 1402

تاریخ برگزاری عنوان نمایشگاه
22 – 26 خردادماه هفدهمین نمایشگاه بین المللی تخصصی گل و گیاه ایران تبریز
22 – 26 خردادماه نوزدهمین نمایشگاه تخصصی فضای سبز و تجهیزات گلخانهای ایران – تبریز
22 – 26 خردادماه هفدهمین نمایشگاه بین المللی تخصصی صنعت و ماشین آلات ایران
22 – 26 خردادماه چهاردهمین نمایشگاه بین المللی تخصصی ماشین ابزار، اتوماسیون صنعتی و ابزار دقیق ایران
31 خردادماه – 3 تیرماه بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی تخصصی لاستیک، پلاستیک، ماشین آلات و تجهیزات وابسته (تبریز پلاست)
31 خردادماه – 3 تیرماه بیستمین نمایشگاه بین المللی تخصصی صنایع فولاد، معادن، فلزی، ریخته گری، متالورژی و تجهیزات وابسته ایران
منبع : نمایشگاه بین المللی تبریز