نمایشگاه بین المللی ساختمان عراق iraq build 2019

نمایشگاه بین المللی ساختمان عراق - بغداد Iraq Build 2019

در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی بغداد

نمایشگاه بین المللی ساختمان عراق – بغداد ۲۰۱۹ در تاریخ ۲۱ الی ۲۴ خرداد ۱۳۹۸ برابر با ۱۱ الی ۱۴ June 2019 – در محل نمایشگاه بین المللی عراق – بغداد برگزار می گردد.

این نمایشگاه در دو زمینه صنعت ساختمان و مصالح ساختمانی برگزار می‌شود. کشور عراق تلاش‌های بسیاری برای افزایش تولید و سرمایه گذاری بین المللی در صنعت ساختمان نموده است. عراق کشوری است که بسیاری از کشورهای توسعه یافته برای سهم پروژه‌ها و مناقشات با یکدیگر رقابت می‌کنند. به گفته وزارت مسکن عراق، این کشور، نیاز مبرمی به سرمایه گذاری شرکت‌های خارجی برای انجام پروژه‌های مدرسه‌سازی، ساخت بیمارستان، جاده سازی، پل‌سازی، ساخت مسکن و زیر ساخت دارد.

کشور عراق در روند یازسازی، پتانسیل بالایی دارد و بستر مناسبی برای سرمایه گذاران خارجی می‌باشد. با توجه به روند موجود بازسازی، پیش‌بینی می‌شود مواد ساختمانی، ماشین‌آلات و تجهیزات ساخت و ساز، به ویژه سیمان، در سال‌های آینده همچنان پویا باشد. بنابر اظهار نظر وزارت برنامه‌ریزی عراق، این کشور نیاز به بازسازی ۱۰۰ میلیارد دلاری دارد. اکنون امکان سرمایه گذاری موفق و فرصت‌های شغلی در عراق برای شرکت‌های خارجی فراهم است.

نگاه سبز آگرین