نمایشگاه بین المللی عراق

نمایشگاه بین المللی عراق

معرفی و تقویم نمایشگاهی نمایشگاه بین المللی عراق

نمایشگاه بین المللی عراق:

Iraq International Exhibition

موقعیت جغرافیایی عراق

عراق کشوری، در خاورمیانه و جنوب غربی آسیا است. پایتخت عراق شهر بغداد است. این کشور از جنوب با عربستان سعودی و کویت، از غرب با اردن و سوریه، از شرق با ایران و از شمال با ترکیه همسایه‌است. گستره عراق ۴۳۸٬۳۱۷ کیلومتر مربع است که این مقدار نزدیک به یک چهارم مساحت ایران است. بیشتر سرزمین عراق پست و هموار و گرمسیری است.

ارتباط ایران و عراق

پیشینه روابط بین ایران و عراق به دوران معاصر مربوط می‌شود که دوران حکمرانی امپراطوری عثمانی بر قلمرو گسترده‌ای از خاورمیانه بوده‌است. هم‌اکنون ایران یک سفارتخانه در بغداد و ۴ کنسولگری در شهرهای کربلا، اربیل، سلیمانیه، بصره دارد. عراق نیز یک سفارتخانه در تهران و ۳ کنسولگری در مشهد، اهواز و کرمانشاه دارد.

هدف از غرفه سازی در عراق

ما با هدف ایجاد ارتباط موثر و موفق، اقدام به ساخت غرفه‌های نمایشگاهی در جمهوری عراق کردیم تا به این وسیله در ارتباط فرهنگی با کشور همسایه، عراق باشیم. به همین منظور در چهل و پنجمین دوره برگزاری نمایشگاه‌ها، آماده ارائه خدمات غرفه‌سازی نمایشگاه هستیم.
تمامی گروه‌های کالایی در زمینه‌های صنعت و ساختمان، صنایع غذایی و کشاورزی، صنایع دستی و نساجی، دارویی، آرایشی و بهداشتی می‌توانند در نمایشگاه‌ها شرکت کنند.

مزایای غرفه‌سازی

با توجه تخصصی شدن نمایشگاه‌ها غرفه‌سازی برای شرکت ها اهمیت یافته است. زیرا غرفه سازی اغلب برای نمایشگاه‌های کوچک و بزرگ بهترین مکان برای داد و ستد، همچنین معرفی محصولات و فعالیت‌های شرکت‌ها است.
خانواده بزرگ نگاه سبز آگرین همواره در تلاش است با رعایت اصول غرفه‌سازی و استفاده بهینه از فضا بهترین غرفه‌ها را برای نمایش محصولات شما در اختیارتان قرار دهد.

اطلاعات تماس نمایشگاه

  • Baghdad : Dimashq Street، Baghdad, Iraq
    Erbil : Exhibition center near Erbil Havaliman, Erbil, Iraq

تقویم نمایشگاهی نمایشگاه بین المللی عراق (بغداد و اربیل)

فهرست نمایشگاه های پیش رو / Upcoming Events در سال ۱۳۹۸