نمایشگاه بین المللی شیرینی و شکلات ایران

درباره نمایشگاه شیرینی و شکلات

نمایشگاه بین المللی شیرینی و شکلات همه‌ساله با حضور پرشور و گسترده بازدیدکنندگان و شرکت‌کنندگان علاقمند به این صنعت در نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می‌گردد. این نمایشگاه تاکنون 21 دوره در تهران برگزار شده که جزو نمایشگاه‌های متداوم و اصلی در ایران می‌باشد.

انجمن شیرینی و شکلات ایران:

انجمن شیرینی و شكلات ایران بر اساس نیاز  ضرورت  اطلاع عموم از آخرین دستاوردها و نوآوری‌های صنعت  شیرینی و شكلات ایران با تصویب هیئت مدیره انجمن و اخذ مجوز از سازمان توسعه و تجارت ایران اقدام به برگزاری نمایشگاه بین المللی و تخصصی شیرینی و شكلات ایران نمود.

اولین دوره این نمایشگاه در سال 81 در فضائی به وسعت 5000 متر مربع در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی ایران برگزار گردید.

لازم بذکر است 11 دوره از 21 دوره برگزاری نمایشگاه با مجوز سازمان توسعه تجارت با مدیریت مستقیم انجمن برگزار گردیده و برگزاری دوره‌های بعدی با نظارت انجمن توسط شرکت ماندگار تجارت شیرین که خود نیز از خانواده انجمن می‌باشد، برگزار گردیده است.

نمونه کارهای ساخته شده توسط شرکت آگرین در نمایشگاه شیرینی و شکلات

جهت ورود به فرم سفارش طراحی غرفه، ویژه این نمایشگاه و دریافت تخفیف غرفه سازی بر روی دکمه مقابل کلیک نمائید سپس فرم را با دقت تکمیل و ارسال نمائید.