نوزدهمین نمایشگاه بین المللی متالورژی Metafo 2022

نوزدهمین نمایشگاه بین المللی متالورژی (فولاد، صنایع معدنی، آهنگری و ماشین کاری، قالب سازی و ریخته گری)

در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران

نوزدهمین نمایشگاه بین المللی متالورژی (فولاد، صنایع معدنی، آهنگری و ماشین کاری، قالب سازی و ریخته گری) – نمایشگاه متافو 1401 – Iran Metafo 2022

نوزدهمین نمایشگاه بین المللی متالورژی – نمایشگاه متافو در تاریخ 9 الی 12 آذرماه 1401 در محل نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می گردد.

نمایشگاه متالوژی – نمایشگاه‌متافو 1401

نمایشگاه‌‌‌های تجاری فرصت‌ بسیار ارزشمندی را برای صاحبان صنایع فراهم می‌آورند تا محصولات و توانمندی‌های خود را در سطح وسیعی عرضه نموده و با فعالان حوزه کاری خود ارتباط برقرار کنند. نوزدهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی متالورژی (IranMetafo 2022) در تاریخ 9 آذرماه سال 1401 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران آغاز بکار می‌نماید. فعالان و صاحب‌نظران امر را در محیطی تخصصی و تجاری گرد هم می‌آورد.

این نمایشگاه با استقبال گسترده‌ی فعالان داخلی و بین‌المللی و اخذ تاییدیه اتحادیه جهانی نمایشگاه‌های بین‌المللی(UFI)، در سال گذشته با حضور 450 شرکت از 22 کشور مختلف، در 11.185 مترمربع فضای نمایشگاهی برگزار شده است.

نمایشگاه بین‌المللی متالوژی

در این نمایشگاه شرکت-های صنعتی داخلی و بین‌المللی محصولات، قابلیت‌های فنی و نوآوری‌های خود را به بازدیدکنندگان عرضه می‌نمایند و از تعامل با دست‌اندرکاران صنعت و فرصت‌های موجود بهره می‌گیرند.

گروه های کالایی نمایشگاه بین المللی متافو

آهن و فولاد (مواد اولیه و مواد معدنی، فولاد خام و آلیاژ‌های آهن، کارخانجات آهن و فولاد، تجهیزات و ماشین ‌آلات صنایع فولاد، انواع محصولات فولادی)

ریختهگری، قالبسازی، آهنگری و ماشین‌کاری (انواع روش‌های ریخته ‌گری، قالب‌سازی و انواع قالب‌ها، آهنگری و فورج، ماشین‌ کاری و دریلینگ، آبکاری و پوشش ‌دهی، جوشکاری و تجهیزات جوش، انواع روش‌های برشکاری)

فلزات غیرآهنی(آلومینیوم، مس، سرب، روی و انواع فلزات گرانبها شامل طلا، نقره، پلاتین و تیتانیوم، اکتشاف و استخراج فلزات غیرآهنی، فرآوری فلزات و تولید محصولات فلزی غیرآهنی)

معدن و صنایع معدنی (مواد معدنی فلزی و غیر فلزی، انواع زغال سنگ و کک، مشاوره و ژئوتکنیک، اکتشاف، حفاری و استخراج، انواع تجهیزات معدن، ماشین ‌آلات سنگین، کائه ‌آرایی و فرآوری، پیمانکاری معادن)

کوره‌ها، نسوزها و سرامیک‌های صنعتی (انواع کوره‌های صنعتی، سرامیک‌ها، نسوز‌های شکل‌دار و بی‌شکل، عایق‌ها و مواد الیافی، قطعات و تجهیزات نسوز)

پروژههای صنعت و معدن (انواع پروژه‌های معدنی، صنایع فولاد و فلزات غیرآهنی، پروژه‌های نیروگاهی، پروژه‌های راهسازی و عمرانی،تکمیل پروژه و طرح‌های توسعه‌‌ای، پروژه‌های تحقیقاتی صنعتی، سرمایه ‌گذاری و تامین مالی پروژه، خدمات پیمانکاری، بیمه، مشاوره و…)

نگاه سبز آگرین

برخی غرفه های انجام شده در نمایشگاه متافو گذشته توسط شرکت آگرین

جهت ورود به فرم سفارش طراحی غرفه، ویژه این نمایشگاه و دریافت تخفیف غرفه سازی بر روی دکمه مقابل کلیک نمائید سپس فرم را با دقت تکمیل و ارسال نمائید.