نوزدهمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست

نوزدهمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست

در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران

نوزدهمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست

نوزدهمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست در تاریخ ۷ الی ۱۰ اسفندماه ۱۴۰۰ در محل نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می گردد.

آرشیو ۳

نوزدهمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست که قرار بود در تاریخ ۲۶ الی ۲۹ تیرماه ۱۴۰۰ در محل نمایشگاه بین المللی تهران برگزار شود به دلیل شیوه‌نامه‌ها و قرار گرفتن تهران در وضعیت قرمز، برگزاری نمایشگاه به زمان دیگری موکول می گردد که تاریخ جدید متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

آرشیو ۲

نوزدهمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست در تاریخ ۲۶ الی ۲۹ تیرماه ۱۴۰۰ در محل نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می گردد.

آرشیو ۱

نوزدهمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست در تاریخ ۳۱ خرداد ماه الی ۳ تیرماه ۱۴۰۰ در محل نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می گردد. هر ساله مسئولین بلند پایه کشوری با حضور در این نمایشگاه از نزدیک شاهد توانمندی ها و مشکلات این حوزه هستند و این فرصت مناسبی برای بیان نقطه نظرات خود به مسئولین می باشد. در نمایشگاه محیط زیست امسال امکان حضور و معرفی تک تک فعالین این صنف جهت معرفی محصولات خود در فضایی کاملا رقابتی وجود دارد.

همچنین امکان برقراری ارتباط مستقیم فی مابین عرضه کنندگان و مصرف کنندگان در فضایی کاملا رقابتی و امکان ورود تکنولوژی های نوین و بهره مندی از این تکنولوژی ها، معرفی برندهای مطرح جهانی و تاثیر گزاری در بازارهای جهانی از اهداف برگزاری این نمایشگاه می باشد.

نگاه سبز آگرین

غرفه های انجام شده در نمایشگاه محیط زیست گذشته توسط شرکت آگرین

جهت ورود به فرم سفارش طراحی غرفه، ویژه این نمایشگاه و دریافت تخفیف غرفه سازی بر روی دکمه مقابل کلیک نمائید سپس فرم را با دقت تکمیل و ارسال نمائید.