هفتمین نمایشگاه صنایع بومی پدافند غیرعامل padex 2022

هفتمین نمایشگاه صنایع بومی پدافند غیرعامل

در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران

هفتمین نمایشگاه صنایع بومی پدافند غیرعامل 1401

هفتمین نمایشگاه صنایع بومی پدافند غیرعامل لغو شد. پیش از این قرار بود این نمایشگاه در اسفندماه برگزار شود اما اکنون لغو شده است.

آرشیو 3

هفتمین نمایشگاه صنایع بومی پدافند غیرعامل در تاریخ 2 الی 5 اسفندماه 1401 در محل نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می گردد. پیش از این قرار بود این نمایشگاه در دی ماه برگزار شود اما اکنون به اسفندماه منتقل شد.

آرشیو 2

هفتمین نمایشگاه صنایع بومی پدافند غیرعامل در تاریخ 19 الی 22 دی ماه 1401 در محل نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می گردد. پیش از این قرار بود این نمایشگاه در آبان ماه برگزار شود اما اکنون به دی ماه منتقل شد.

آرشیو

هفتمین نمایشگاه صنایع بومی پدافند غیرعامل در تاریخ 19 الی 22 آبان ماه 1401 در محل نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می گردد.

نمایشگاه پافند غیرعامل

پیشرفت و گسترش فناوری‌های نوین و استفاده اجتناب ناپذیر از آن علاوه بر اینکه سبک زندگی را متحول و آسان نموده است، بر دامنه تهدیدات افزوده و به تبع آن شیوه‌های تهاجمی دشمن علیه انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی ایران را نیز بعضا نامحسوس و پیچیده‌تر‌ نموده است؛ بنابراین در مواجهه با آن باید کاملاً هوشیار و جدی بود و به‌صورت علمی، دقیق، به‌روز و همه‌جانبه، عمل نمود.

پدافند غیرعامل یک حوزه دانش‌بنیان و دانش‌محور است از همین رو تولید ادبیات بومی و داخلی در این زمینه یک ضرورت است تا بتوانیم در جهان فناور ‌پایه‌ی پیش رو، اقتدار و حاکمیت خود را حفظ و تقویت کنیم.

نمایشگاه صنایع بومی پدافند غیرعامل که در ابتدا توسط سازمان پدافند غیرعامل در حوزه پدافند سایبری و در ادامه در حوزه پدافند زیستی تشکیل گردید از سال 1397 با همکاری و مشارکت وزارت صنعت، معدن و تجارت در تمامی حوزه های تخصصی شامل پدافند سایبری، پدافند الکترونیک، پدافند زیستی، پدافند شیمیایی، پدافند پرتویی، پدافند کالبدی و پدافند فضایی در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار و به صورت سالانه در تقویم نمایشگاهی شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران قرار گرفته است.

اهداف نمایشگاه صنایع بومی پدافند غیرعامل

هدف این نمایشگاه حمایت از شرکت های فناور و دانش بنیان و ارائه ظرفیت های داخلی، خدمات و محصولات بومی پدافند غیرعامل به مسئولین دستگاه‌های اجرایی و ترغیب به استفاده از آن ها به منظور امن‌سازی، کاهش آسیب‌پذیری و مصون‌سازی زیرساخت‌های حیاتی، حساس و مهم کشور می باشد.

منبع: padex.ir

نگاه سبز آگرین

جهت ورود به فرم سفارش طراحی غرفه، ویژه این نمایشگاه و دریافت تخفیف غرفه سازی بر روی دکمه مقابل کلیک نمائید سپس فرم را با دقت تکمیل و ارسال نمائید.