پانزدهمین نمایشگاه بین المللی در و پنجره و صنایع وابسته dowintech 2023

پانزدهمین نمایشگاه بین المللی در و پنجره و صنایع وابسته

در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران

پانزدهمین نمایشگاه بین المللی در و پنجره و صنایع وابسته 1402 – DO WIN TECH 2023

پانزدهمین نمایشگاه بین المللی در و پنجره و صنایع وابسته در تاریخ 23 الی 26 تیرماه 1402 در محل نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می گردد.

نمایشگاه در و پنجره 1402

در تاریخ 23 الی 26 تیرماه سال 1402، پانزدهمین نمایشگاه بین المللی در و پنجره و صنایع وابسته در محل نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می شود. این نمایشگاه، به عنوان یکی از بزرگترین رویدادهای صنعتی در ایران، فرصتی برای شرکت‌های مختلف در حوزه تولید و پخش محصولات در این صنایع فراهم می کند.

علاوه بر معرفی محصولات و خدمات جدید، این نمایشگاه فرصتی برای برقراری ارتباطات تجاری و شبکه سازی نیز فراهم می نماید. تعداد زیادی از بازدید کنندگان این نمایشگاه از داخل و خارج کشور در ارتباط قرار خواهند گرفت.

در کنار نمایشگاه های مختلف، نشست های تخصصی نیز در حوزه های مختلف برگزار می گردد. این نشست ها فرصتی برای ارائه ایده های جدید و بهبود فرآیندهای صنعتی به همراه دارند.

نمایشگاه بین المللی در و پنجره، به عنوان یکی از بزرگترین رویدادهای صنعتی در ایران، فرصتی برای شرکت های مختلف در حوزه تولید و پخش محصولات در این صنایع فراهم می نماید و با فراهم کردن فضایی برای ارتباطات تجاری و شبکه سازی، به بهبود فروش و توسعه صنایع کشور کمک کرد.

نگاه سبز آگرین

جهت ورود به فرم سفارش طراحی غرفه، ویژه این نمایشگاه و دریافت تخفیف غرفه سازی بر روی دکمه مقابل کلیک نمائید سپس فرم را با دقت تکمیل و ارسال نمائید.